Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie podczas przyśpieszania, dziwna praca N75.


Jaco3soN

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie forumowicze Potrzebuje pomocy i rady bez owijania do rzeczy. Najpierw setup i co jest wymienione a potem problemy. A4 B6 1.8t AVJ 2001 250KM 360Nm, Hybryda K03, Wtryski S3 BAM, DP 2,75", FMIC 180, Nowa przepływka BOSCH, Nowe swiece PFR7Q, Nowy N75 Pierburg, Nowa pompa paliwa Pierburg 7.02550.63, DV-S3 obecnie. Problem polega na tym, że auto jedzie, ma moc, przyśpiesza, ALE: Od ok 3500 obr do 4500 podczas przyspieszania szarpie tzn. telepie autem przód tył w tym zakresie i potem se jedzie normalnie dalej. N75 zamyka sie na 5000 obr i koniec. Myślałem, ze n75, kupiełm pierburga, wsadziełm d*pa nie pomogło. Pompa Paliwa pokazawyła 24ms, myślę pompa, kupiłem wsadziłem d*pa dalej to samo. Mam wysokie spalanie stukowe, dziś podmieniałem cewki od ziomka z S3 8L, nic nie pomogło. Wstawiam wam logi wykonywane przed zmianą pompy paliwa, logowałem po i nic sie praktycznie nie zmieniło. Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc, doradzić co moge sprawdzić/ wymienić to proszę o kontakt. Pozdrawiam!!!

002 033 skrzypek.PNG

115 118 020 skrzypek.PNG

skrzypek 003 020.PNG

skrzypek 090 093.PNG

115 118 020 skrzypek.PNG

115 118 skrzypek.PNG

Edytowane przez Jaco3soN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Mano4 napisał:

Napewno od 5k obrotów widać że turbo nie wyrabia idzie na max .

No to fakt, nawet na wykresie z hamowni po 5k jest koniec momentu i jazdy praktycznie. Nie mam już pomysłu co sprawdzić, za co się zabrać, nie wiem jak te logi mam interpretować; czy te wartosci sa ok czy nie co to powoduje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze zmnien tunera, po drugie albo masz jakiś problem w osprzęcie i dlatego to turbo tak słabo dmucha, albo ta twoja hybryda to jest cos ala k03s, napisz kto ją robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że to co się dzieje stało się zaraz po modyfikacji i strojeniu tak ? Czy wszystko było OK i nagle się popsuło ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak powyzej, tuner to jakis mega magik

Nie m to jak zadać małej turbince 1.4 bara do końca obrotomierza,  gdy przy niedoładowaniu w gornym przedziale  obrotow wtryski są juz i tak na granicy zapetlenia ;D Czysto hipotetycznie tylko zakladajac - jakby turbo dostało magicznej mocy (co ok - i tak by sie nie stało ale.... to jest po prostu glupota)  i by tyle nadmuchalo to by tłoki splynely zywcem z braku paliwa :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, soul87 napisał:

by tyle nadmuchalo to by tłoki splynely zywcem z braku paliwa :D 

Dokładnie o tym samym pomyślałem :D

W drugą stronę można poczekać aż pompa zacznie niedomagać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Łukasz13 napisał:

Po pierwsze zmnien tunera, po drugie albo masz jakiś problem w osprzęcie i dlatego to turbo tak słabo dmucha, albo ta twoja hybryda to jest cos ala k03s, napisz kto ją robił.

Turbo robione w Total Turbo Service. Możesz wyjaśnić co jest nie tak z logami i jakie te wartości są grubo nie w porzadku? Myślisz że to wina programu może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DarekS4 napisał:

Rozumiem że to co się dzieje stało się zaraz po modyfikacji i strojeniu tak ? Czy wszystko było OK i nagle się popsuło ? 

Problem był już na początku ale nie z tym szarpaniem, tylko N75 się zamykał cały czas za szybko. Wtedy auto jeździło normalnie ale ja nie robiłem logów więc nie jestem w stanie dokładnie powiedzieć. Dopiero niedawno pojechałem do tunera żeby zrobić logi i sprawdzić czy jest wszystko ok no i wyszło to samo co było czyli dalej N-ka plus że czasy wtrysków za duże wartości były do 17ms. Zmieniłem N75 namową i DV od S3 używkę ale sprawną noninnagle zaczęło się takie coś dziać jak wyżej opisałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, soul87 napisał:

Jak powyzej, tuner to jakis mega magik

Nie m to jak zadać małej turbince 1.4 bara do końca obrotomierza,  gdy przy niedoładowaniu w gornym przedziale  obrotow wtryski są juz i tak na granicy zapetlenia ;D Czysto hipotetycznie tylko zakladajac - jakby turbo dostało magicznej mocy (co ok - i tak by sie nie stało ale.... to jest po prostu glupota)  i by tyle nadmuchalo to by tłoki splynely zywcem z braku paliwa :D 

Ciężko mi powiedzieć generalnie chłop nie jednemu znajomemu robił program i zadowoleni sa. On już na samym początku mi mówił, że jest jakiś problem ze turbo nie jest w stanie utrzymać ciśnienia do końca. Hybryda robiona w Total Turbo Service deklarowałem że chce najmocniejsza hybrydę jaka się da z k03 no i więcej na jej temat nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzi udzieliły Ci osoby, które na co dzień zajmują się softami i robią to dobrze więc udaj się do tego cudownego tunera i jak nie umie ogarnąć tak oklepanego sterownika to niech się przebranzowi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...