karolg987 3 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Witam. Pacjent Audi A4 B6 Avant. Od kilku dni odkąd są niższe temperatury mam problem parujących szyb w samochodzie. Parują tylko, gdy samochód stoi np. cały dzień. Wtedy w okolicach wieczora szyby od środka są już całe zaparowane. Już sam nie wiem co mam robić i dlatego zapytam Was o pomoc. Samochód stoi na dworze przez cały czas. W ostatnim czasie miałem usuwaną rdzę z klapy i była wycinana szyba, a później ponownie wklejana. Czy jest możliwość, że została źle wklejona i przez to szyby parują? Dodam, że ostatnio samochodem jeżdżę krótkie trasy 3-4 km dziennie i więcej stoi niż jeździ. Dywaniki są suche, nigdzie się nie leje, filtr kabinowy był zmieniany około 2 miesiące temu, mam w środku woreczek do pochłaniania wilgoci. Próbowałem umyć szyby od środka kilka razy i wstawić samochód na cały dzień do garażu z otwartymi szybami, ale kolejnego dnia po wystawieniu na dwór szyby znowu były zaparowane. Gdy wsiądę do samochodu i włączę klimatyzację to para schodzi po chwili i podczas jazdy nie mam już tego problemu. Obawiam się co będzie przy temperaturach poniżej 0*C, bo zamarznięte szyby od środka będą problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 (edytowane) Zrób tak,rozgrzej auto w środku na maxa. Następnie otwórz wszystkie drzwi i bagażnik na minutę(na otwartej przestrzeni-im zimniej tym lepiej). Na drugi dzień nie będzie zaparowanych szyb. Edytowane 24 Listopada 2020 przez pila24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolg987 3 Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 4 minuty temu, pila24 napisał: Zrób tak,rozgrzej auto w środku na maxa. Następnie otwórz wszystkie drzwi i bagażnik na minutę(na otwartej przestrzeni-im zimniej tym lepiej). Na drugi dzień nie będzie zaparowanych szyb. Okej, dzięki za poradę Spróbuję i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Sprawdź czy w bagażniku we wnęce koła zapasowego jest sucho. Zajrzyj do boczków w bagażniku. Gdzieś masz wodę w aucie i dużą wilgotność powietrza najprawdopodobniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Ten 3ci stop tez nie wygląda na szczelny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Dlatego moje przypuszczenie. W większości przypadków trzecie światło stopu jest przyczyną wody w bagażniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Godzinę temu, Muskel1 napisał: Dlatego moje przypuszczenie. W większości przypadków trzecie światło stopu jest przyczyną wody w bagażniku. No mój po 16 latach na aucie nie wyglądał i przeciekał nieźle. Ale jakiejś tragedii z parowaniem nie było,trochę go odświeżyłem i zrobiłem uszczelkę "uniwersalną" (if you know what i mean... ?). Taki wyciągnąłem a taki po lekkim odświeżeniu i uszczelnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Ja w golfie 6 też na sałe uszczelniłem klejem do karoserii. Problem w tym, że w golfie w 3 świetle stopu znajduje się także dysza spryskiwacza, która po kilku miesiącach od operacji nagle na szybkozłączce się rozszczelniła Światło stopu po centymetrowch kawałkach wydłubywałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolg987 3 Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 9 minut temu, pila24 napisał: No mój po 16 latach na aucie nie wyglądał i przeciekał nieźle. Ale jakiejś tragedii z parowaniem nie było,trochę go odświeżyłem i zrobiłem uszczelkę "uniwersalną" (if you know what i mean... ?). Taki wyciągnąłem a taki po lekkim odświeżeniu i uszczelnieniu. Jak się dostać do niego żeby go wyciągnąć? 1 godzinę temu, Muskel1 napisał: Sprawdź czy w bagażniku we wnęce koła zapasowego jest sucho. Zajrzyj do boczków w bagażniku. Gdzieś masz wodę w aucie i dużą wilgotność powietrza najprawdopodobniej. Sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 (edytowane) 6 minut temu, karolg987 napisał: Jak się dostać do niego żeby go wyciągnąć? Od środka klapy odchyl część tapicerki by było widać otwory techniczne i 3ci stop. Śrubokrętem przesuń w prawo szary plastik aż kliknie,wówczas możesz delikatnie od środka wypchać na zewnątrz stopa. Później pozbieraj blaszki klinowe jak juz go wyciągniesz,przed włożeniem składasz do kupy i blokujesz plastik. Edytowane 24 Listopada 2020 przez pila24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 (edytowane) Dokładnie Edytowane 24 Listopada 2020 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się