Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kute korby + tłoki, 1.8t anb


VRGOOD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Zaczęliśmy ze znajomym dłubać 1.8t anb, zaczęło się od głowicy bo puszczały zawory i skończyło się na szlifie tulei bo było zurzycie. Zrobione pod tłoki Nurla 81.50 ( tak majster dobrał ) ale po opiniach negatywnych na temat tłoków odpuściliśmy  je.Z razcji że nie ma innych lepszych zamienników nadwymiarowych wszedł plan B czyli kute korby i tłoki - przynajmniej złoży się dół i będzie pod przyszłe mody. 

Co do korb i tłoków znalazłem takie: 

Wiseco K563M815  = 81.5

JRspec VW144-H4-20MM + śruby ARP

Panewki prawdopodobnie kolbenschmidt 

Czy potrzebuje coś przerobić dodatkowego pod ten zestaw ? Czy tylko mierzenie i warzenie całości ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odległe plany nie więcej jak 400 - 500 myślę,  na dotarcie będzie na razie seria. Nie chciał bym stokera.

Więc jak wygląda ten zestaw korby / tłok? Pasuje wszystko bez rzeźby? Mierze + sprawdzenie wagi i zakladac smiało ? Wiem że tuleje do pomiaru / ewentualnie szlif żeby tłok siadł bo kuty ma inny spas niż ori. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe co to 500 koni przy pojemnosci 1.8l. Instalacja ANB i takie mody to dosc ambitnie. Przejdz na AWT, zrob stockera (nie wiem czemu cie to nie interesuje), korba z 2.0tfsi na 600NM, turbo a45amg na zeliwie z 2.0tfsi, wtryski 630cc, pompa paliwa. Wyjdzie taniej i lepiej. 400 kuca do ugrania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...