Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie bilstein b8 + sparingi h&r


Bojka1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem zasięgnąć wiedzy czy ktoś u nas na forum ma taki zestaw i jak to się spisuje, albo ewentualnie zestaw koni srt + h&r jak się spisuje ? A może dac sam zawias A zostawić sprężynę od 1BE ? Felga 19x8,5j et32

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bilstein b8 + sprezyny gwintowane KW z regulacją . Jesli chodzi o jazde na tym zestawie jest twardo ale komfortowo nie mam porównania z zawieszeniem 1BV bo tez podobno jest twarde :)

Seryjne zawieszenie miałem 1BE + spręzyny KW  . Gdy załozyłem B8 + KW Tył auta podniósł się o jakiś 1,5 cm wzgledem 1 BE dodam ze regulacja skręcona na MAX , przód na 1 BE jaki B8 zostaje 2-3 cm regulacji w dół.

Koła rotor s5 245/35

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, matek55 napisał:

Ja mam bilstein b8 + sprezyny gwintowane KW z regulacją . Jesli chodzi o jazde na tym zestawie jest twardo ale komfortowo nie mam porównania z zawieszeniem 1BV bo tez podobno jest twarde :)

Seryjne zawieszenie miałem 1BE + spręzyny KW  . Gdy załozyłem B8 + KW Tył auta podniósł się o jakiś 1,5 cm wzgledem 1 BE dodam ze regulacja skręcona na MAX , przód na 1 BE jaki B8 zostaje 2-3 cm regulacji w dół.

Koła rotor s5 245/35

 

 

Aha czyli można przyjąć że b8 maja podobny skok A nawet większy jak 1BE więc springi h&r 45/40 mozna śmiało dac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myśle ze bez problemu :) coś by chciał wykombinować u mnie z tyłem ale nie mam za bardzo pomysłu co zrobić aby siadło te 1.5 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abstrahując od całości amorki B8 dedykowane są do sprężyn od -30.
Seria B6 jest do seryjnych amorków lub tych -10/-15/-20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm...no rzeczywiście trochę wysoko. Może pomyśl nad zmianą sprezyny na sam tył tylko jaką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tylko jaka ? hmm albo HR albo Sportline. Pisałem z jedną firma to polecała sprezyny od gwintu TA-Technnix podobno regulacji 8 cm :D

Ciekawe jak różne spręzyny wpłyną na jazde, czy nie powinno być problemu ?

Przód tak jak pisałem mogę opuścić jeszcze 2 cm takze spoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta-technix nie cieszą się jakaś wspaniałą opinią. Jak będą różne sprezyny to w niczym nie przeszkadza mogą się różnić twardościa i wysokością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak średnio ten TA-Technix wiem wiem :DA u mnie można by spróbować wyjąc nakrętkę regulacyjna ale nie wiem jak będzie wtedy zachowywać sie sprężyna.

Tak wygląda tylna sprężyna

 

 

IMG_20201126_214139.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo miałem napisać żeby wyjąć nakretke, w a4 b6 miałem gwint einbacha i właśnie z tyłu wsadzielm sprężynę bez tej nakrętki regulującej i było wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...