Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cykanie w pobliżu bezpieczników.


wilczynskil

Rekomendowane odpowiedzi

Dasz radę sprawdzić jak gniazdo tego przekaźnika wygląda?

A może to inny ten obok cyka? Masz 100% pewność, że to ten?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 99,99%, że to ten. Po dotknięciu podczas pracy wyraźnie czuć, że to ten. Zamówiłem, jednak używkę 214 sprawdzę jak dojdzie.

Co do gniazda, mogę jutro zerknąć, choć jest mega ciężkie dojście. Czego dokładnie szukać? Jak powinno wyglądać, a jak nie?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dasz radę wypiąć gniazdo przekaźnika gdy cały wspornik przekaźników jest przykręcony. Po wyjęciu przekaźnika można wypiąć gniazdo przekaźnika ze wspornika. Na zdjęciu zaznaczone masz dwa plastikowe zaczepy, odchylając je od siebie zwalniasz haczyki i można gniazdo wypiąć. Może wtedy będzie lepiej można do niego zajrzeć. Sprawdzić czy kontakty i przewody mocno w nim siedzą. Gniazdo nie może być nadtopione a kontakty w nim powinny być koloru miedzianego. Jeżeli są nadpalone to będą czarne. 

20201207_194219.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Po wyjęciu gniazd mam 100% pewności, że to przekaźnik nr 213. Zdjęcia gniazd umieszczam poniżej. Wyglądają według mnie, dobrze. Kable siedzą pewnie. Cykanie wyraźnie dochodzi z gniazda/przekaźnika nr 213. 

Dodaje również film. Podczas ruszania, dość głośno i wyraźnie uruchamia się jakiś wentylator? Nie wiem co to jest, ale czy powinno tak być (chodzi o intensywność)? Dzieje się to zawsze przy ruszaniu. Na wstecznym praktycznie nie występuje (bardzo rzadko). Przypominam, że przekaźnik nr 213, jak zdiagnozowaliście odpowiada za wentylator chłodnicy.

Dodaje też zdjęcia ułożenia przekaźników dla potomnych.

Jeśli macie jakieś pomysły to czekam na pomoc :)

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie rady, które do tej pory otrzymałem.

Gniazdo przekaźnika nr 213.

IMG_20201208_124502.jpgIMG_20201208_124527.jpgIMG_20201208_124534.jpg

Gniazdo przekaźnika nr 214.

IMG_20201208_124757.jpgIMG_20201208_124817.jpg

Ułożenie przekaźników - Audi A4B5 1997.

IMG_20201207_124243.jpgIMG_20201207_124235.jpgIMG_20201207_125113.jpg

Film dotyczący uruchamiania wentylatora podczas ruszania.

Edytowane przez wilczynskil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod przekaznikami masz 2 bezpieczniki od wentylatora. Sprawdz co sie bedzie dzialo jak je wyjmiesz kolejno najwierw jeden pozniej drugi. Sprawdz czy dalej bedzie cykal przekaznik.

Moze podepnij auto pod komputer i odczytaj bledy. Alternatywnie sprawdz bledy w klimatroniku

 

Bezp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer podpinałem. Błędów brak. 

Jutro odepnę te bezpieczniki. To są bezpieczniki wentylatora chłodnicy czy nawiewu auta? Napisałeś, żebym dał znać co będzie się działo po ich wypięciu. Wiesz czego mogę się spodziewać oprócz niedziałającego wentylatora?

Co sądzisz o dźwięku wentylatora na filmie, powinno to tak działać?

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki wentylatora chłodnicy.

To nie jest normalne, że wentylator załącza się przy ruszaniu (moim zdaniem). 

Zobaczymy czy po wyjęciu bezpiecznika nadal cyka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mamy winowajcę :) Przyczyną cykania był przetarty przewód łączący przekaźnik i wentylator chłodnicy. Dotykał jednej z części silnika i zbierał minus.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

 

IMG_20201215_122217 (1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...