grzesiekch49 0 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 (edytowane) Witam. Mam problem z 1.9 116km. Wymylem silnik karcherem i turbo nie laduje tzn auto nie jedzie a turbo tylko daje 0.5bara... czasem jedzie normalnie na 3cim biegu i laduje ladnie do 1.5 bara. n75 zmieniony na nowy i dalej nic. Błędów na kompie brak. Weze od podciśnień dobre, sztanga od gruszki chodzi co jeszcze spr? Edytowane 11 Grudnia 2020 przez grzesiekch49 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekch49 0 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 W vcds zadane cisnienie turbo jest tylko 1300 milibar a dawniej było ok 2400... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Zrób Basic Settings 003 i 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekch49 0 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Zrobione i dalej nie pomaga podmienione juz zostały map sensor i n75 ale dalej jest jak bylo raz fajnie jedzie raz wgl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 6 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Może masz nieszczelną puszkę gdzie komputer, zajrzyj tam i zobacz czy nie ma wilgoci. Woda w tym miejscu lubi napsuć krwi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 W dniu 12.12.2020 o 09:51, grzesiekch49 napisał: Zrobione i dalej nie pomaga Może nie dopisałem, ale podeślij log z nastaw podstawowych 003 i 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 (edytowane) Po uruchomieniu silnika wciąga gruszkę zmiennej geometrii turbiny o ok. 10 mm? Jak nie to w podciśnienia do sprawdzenia . Wakuometr z osprzętem w rękę ( przewodziki i trójniki ) i sprawdzamy po kolei, statycznie i podczas jazdy .... P.S. Co większość ludzi ma z tym myciem silników , wedle starego przysłowia częste mycie skraca życie Dwanaście lat jeżdżę swoją i nawet do głowy mi nie przyszło by myć silnik, i w dodatku Karcherem ? To proszenie się o problemy... No tak , większość ocenia samochody oczami i myśli że jak silnik brudny to właściciel nie dbał o samochód . Edytowane 20 Grudnia 2020 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się