Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A3 8P 1.6 MPI


Lichy92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Całkiem nie dawno kupiłem żonie Audi A3 1.6 MPI z oznaczeniem silnika BGU. Ogólnie auto chodziło tragicznie. Wymieniłem świece, kable i filtry. Przy wymianie świec wymieniłem również uszczelki na kolektorze bo już były na wierzchu. Pęknięty był rezonator powietrza, który również wymieniłem. Autko zaczęło w miarę normalnie pracować, więc została tylko regulacja gazu. Gazownik wymienił filtry i wyregulował gaz i niby wszystko ok. Od czasu do czasu pojawia się błąd odnośnie czujnika położenia walka rozrządu, ale chyba na nic nie ma on wpływu ? Dzisiaj sprawdziłem z ciekawości VCDSem grupę 32 w Engeine i tu się trochę zdziwiłem. Czy takie liczby są poprawne ?

Autko ogólnie jest mułowate, ale to 1.6 i nie mam porównania.

IMG_20201221_173506.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej. Czyli trzeba zrobić logi. Może uda się przed świętami, ewentualnie przed nowym rokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw jak jest na benzynie. Jak jest w normie to trzeba wystroić instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.12.2020 o 21:39, przem8 napisał:

Sprawdź najpierw jak jest na benzynie. Jak jest w normie to trzeba wystroić instalację.

Wiem, że minęło trochę czasu od tego posta, ale w nic się nie zmieniło. Korekty praktycznie takie same. W między czasie wyczyściłem przepustnicę. 

Auto po odpaleniu na zimnym silniku łapało czkawkę po dotknięciu pedału gazu, praktycznie nie było możliwości nim normalnie ruszyć żeby nie zgasł. Ustabilizowało się to dopiero po ok. 1 minucie. Potem dopiero można było normalnie jechać.

Pojawił się za to inny błąd, mianowicie:

h7RiSD0.jpg

Zakręciłem gaz i wyłączyłem, skasowałem błąd więc i korekty powinny się skasować o dziwo skasowały się tylko korekty z drugiej rubryki:

4MfJeFU.jpg

Wykonałem test sondy:

IMG_20210825_190823.jpg

Obecnie jeżdżę na benzynie i nie ma objawu czkawki, martwią mnie te korekty z pierwszej rubryki, że się nie wyzerowały.

Edytowane przez Lichy92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj błędy i zrób loga statycznego 2+33 na obu paliwach. Już miałeś pisane wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj od resetu ECU, po przejechaniu ok. 60km korekty wróciły do normy (pierwsza kolumna -0,8% , druga kolumna 0,4%). Jeździłem tylko i wyłącznie na PB.

Zrobiłem logi, o których rozmawialiśmy:

PB - 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

LPG - 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...