Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 TDI AFN] Kąt wtrysku - dobrze szukam ?


Bastech

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Bawiąc sie VAG-iem chciałem sprawdzic kąt wtrysku, na forum

znalazłem co nieco na ten temat, jednak nie jestem pewien, czy

znalazłem to, co chciałem. Czy to jest to :-) ?

vag.jpg

Na pozycji drugiej jest wielkość 26, czyli chyba nie za dobrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoryguj ustawienie p[ompy tak aby w poz 2 wartość wynosiła 51.

Hmm, A4 to mój pierwszy w życiu diesel, trudna to operacja ?

Może jest w sieci coś na ten temat ?

Przeszukałem forum po tym kątem, ale nie znalazłem informacji na

temat regulacji pompy.

Z góry dzięki za każde info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukałem forum po tym kątem, ale nie znalazłem informacji na

temat regulacji pompy.

Slabo szukales. :bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukałem forum po tym kątem, ale nie znalazłem informacji na

temat regulacji pompy.

Slabo szukales. :bicz:

Może źle się wyraziłem: informacje na temat kąta wtrysku i pompy znalazłem, ale

już samego opisu jak ten kąt zmienić, to już nie bardzo. Tutaj

jest co nieco i chyba tego będę się jutro trzymał, nie bardzo mogę się połapać w tym:

luzujemy śrubę w podstawie pompy (od wewnetrznej strony mocowaia pompy - bez zdjec ciezko wytlumaczyc), oraz z tyłu pompy na dole - kontrującą.

Fakt, bez zdjęć będzie ciężko, ale spróbować trzeba.

Jeśli ktoś może mi w tym pomóc, to dzięki wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bastech[/bsam na tym forum opisywalem, wiec tez znajdziesz.

Przypatrz sie jak jest pompa przymocowana i wszystko zrozumiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypatrz sie jak jest pompa przymocowana i wszystko zrozumiesz.

Pompę udało sie "zluzować", choć dostęp do tej tylniej śruby jest wyjątkowy :-)

Ale po podłączeniu VAG-a (temperatura silnika była 81 C) kąt wtrysku

w basic settings stale wynosił 000 a TDI Timing wyświetlał komunikat:"Engine (ECT) not warm enough"

W innych blokach pomiarowych można odczytać temperaturę i tak jak wspomniałem

wynosiła ona coś ok. 81 C.

Co mogłem skopać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Goodspit

Może podepnę się pod temat :wink: Podłaczam się w pracy z komputerem pod samochody ciężarowe, ale osobówki przez EOBD mogę też podłączać i właśnie podpiąłem się pod swoją A4. Kąt wtrysku pokazuje mi w stopniach i właśnie tak mnie to zaciekawiło czy 2 stopnie to aby nie za mało :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bastech, moze lepiej jedzcie to kogos kto sie na tym zna, bo jeszcze sobie klopotow narobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie pytam Tych, co sie znają, czyli Was :-)

Poniżej zrzut ekranu z VAG-COM:

vag2.jpg

Jak widać kąt jest bez przerwy 000, no i ten komunikat o temperaturze

w TDI Timing (bez względu na to jaki model silnika wybiorę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...