Matejus_93 1 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 Witam, mam taki problem. Jestem po wymianie rozrządu. Przy okazji sprawdzania kąta wtrysku i dawki zauważyłem różne wskazania temperatury płynu chłodniczego. Na zegarach nagrzewa się do 90st i trzyma, a w vagu pokazuje temperaturę 62-63stC. Do wymiany jest jakiś czujnik, czy raczej winę ma termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 Porównaj wskazania g62 w engine i g2 w instruments. Jeśli wskazania się nie pokrywają to winny jest czujnik g62/g2. Sprawdź czy u Ciebie jest jeden czteropinowy czujnik czy masz dwa oddzielne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matejus_93 1 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 W dniu 8.01.2021 o 10:22, przem8 napisał: Porównaj wskazania g62 w engine i g2 w instruments. Jeśli wskazania się nie pokrywają to winny jest czujnik g62/g2. Sprawdź czy u Ciebie jest jeden czteropinowy czujnik czy masz dwa oddzielne. U mnie jeden czteropinowy. Wskazania w instruments 85 a w engine 62.2. Czujnik do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Wychodzi na to, że czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się