Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swapy skrzynie kompresory i inne pierdoły w S4


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Winowajca

20210421-173729.jpg

Ogólnie to kompresor już poskładany do kupy, jutro będę go zakładał. Czekam jeszcze na olej do kompresora i kilka uszczelek. 

 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Dev napisał:

Winowajca

20210421-173729.jpg

Ogólnie to kompresor już poskładany do kupy, jutro będę go zakładał. Czekam jeszcze na olej do kompresora i kilka uszczelek. 

 

:thumbup1: może przy okazji pasek także wymień, jak już to wsio i będzie spokój. 

Nagar w dolocie jest? Może też przy okazji wyczyścić przed założeniem kompresora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Muskel1 napisał:

:thumbup1: może przy okazji pasek także wymień, jak już to wsio i będzie spokój. 

Nagar w dolocie jest? Może też przy okazji wyczyścić przed założeniem kompresora?

Dwa nowe paski Conti, dwa nowe napinacze Ina, trzy rolki Ina i sprzęgło alternatora Ina

w dolocie o dziwo czysto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To super:thumbup1: Przy tej mocy kompresor nagar w komorę spalania popchał :decayed:

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Muskel1 napisał:

To super:thumbup1: Przy tej mocy kompresor nagar w komorę spalania popchał :decayed:

napisz do mnie na whatsappa, zmieniłem telefon i nie mam kontaktu do Ciebie

mam jeden temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki wymienione, olej do kompresora wlany, koszt oliwy 200zł za 150ml :decayed:

20210422-170136.jpg

I jeszcze nowy skraplacz  :wink:

20210422-171645.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie do przodu:thumbup1:

Skąd wiedziałeś jakie łojakio wsadzić? Były jakieś dane na starym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Muskel1 napisał:

Idzie do przodu:thumbup1:

Skąd wiedziałeś jakie łojakio wsadzić? Były jakieś dane na starym?

Co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

Co ?

Stawiam, że słownik wiedział lepiej co chce napisać i chodziło o łożysko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, george napisał:

Stawiam, że słownik wiedział lepiej co chce napisać i chodziło o łożysko.

łożysko oczywiście:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Muskel1 napisał:

Myślałem, że to fotka już nowego bo wygląda jak nowe. 

Nie, to stare łożysko,  nowe kupiłem w ICarsie - 30zł

Ogólnie to z tym łożyskiem jest mała ...ujnia, jest ono "zagniecione" w korpusie kompresora.  Jak je wyprasowałem to lekko oderwał się taki pierscien aluminiowy z korpusu ale nie widać nic pod kołem pasowym. Mało tego, to łożysko nie jest smarowane olejem z kompresora. Wewnątrz jest jeszcze jedno łożysko na ośce ale tego łożyska nie da rady już zdjąć.

Aaaaa... i najlepsze na koniec...

Zużyty olej z kompresora śmierdzi jak odstraszacz na dziki, kto zna ten zapach to wie o czym pisze... :sick3:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nowe łożysko wklejałeś w korpus czy wsadziłeś na sucho? bo jak było zagniecione, a teraz nie jes, to kto wie czy od temperatury nie pojawią się tam luzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, MaTeo85 napisał:

a nowe łożysko wklejałeś w korpus czy wsadziłeś na sucho? bo jak było zagniecione, a teraz nie jes, to kto wie czy od temperatury nie pojawią się tam luzy?

Łożysko jest wprasowane w korpus i na ciasno na ośkę, dodatkowo koło pasowe też jest prasowane na ciasno,  pasowanie minus 0.1mm,  Nie ma możliwości aby coś się poluzowało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dycha wcisku to dużo, ale amelinium ma większy współczynnik rozszerzalności niż stal.

U mnie jak nie ma pewności czy będzie ok lub instrukcja wymaga często stosuje się np. loctite 620 lub 638 i podobne do tego. nie tylko na łożyska ale też na różnego rodzaju wałki, koła zębate itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, MaTeo85 napisał:

dycha wcisku to dużo, ale amelinium ma większy współczynnik rozszerzalności niż stal.

U mnie jak nie ma pewności czy będzie ok lub instrukcja wymaga często stosuje się np. loctite 620 lub 638 i podobne do tego. nie tylko na łożyska ale też na różnego rodzaju wałki, koła zębate itp.

Dycha jest na walku i kole pasowym, nie na obudowie. Potrzeba prawie 20ton żeby to wcisnąć jedno w drugie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

Nie, to stare łożysko,  nowe kupiłem w ICarsie - 30zł

Ogólnie to z tym łożyskiem jest mała ...ujnia, jest ono "zagniecione" w korpusie kompresora.  Jak je wyprasowałem to lekko oderwał się taki pierscien aluminiowy z korpusu ale nie widać nic pod kołem pasowym. Mało tego, to łożysko nie jest smarowane olejem z kompresora. Wewnątrz jest jeszcze jedno łożysko na ośce ale tego łożyska nie da rady już zdjąć.

Aaaaa... i najlepsze na koniec...

Zużyty olej z kompresora śmierdzi jak odstraszacz na dziki, kto zna ten zapach to wie o czym pisze... :sick3:

Zawsze tak jest, jakieś niespodzianki muszą być bo bez by było za nudno:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Muskel1 napisał:

Zawsze tak jest, jakieś niespodzianki muszą być bo bez by było za nudno:kwasny:

Ale jak Ci yebnie tak łożysko jak u mnie to zawsze możesz sobie kupić nowy cały kompletny korpus, koszt ok 3000pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...