Jump to content

Pre sense city - czy wszystkie B9 mają seryjnie?


SynKopa
 Share

Recommended Posts

8 godzin temu, Deamian napisał:

Dzisiaj sprawdziłem i ta ikonka znika u mnie po około 2 sekundach i wtedy faktycznie trzeba już dotknąć pedał gazu albo manetkę od tempomatu. 

Hej, no widocznie to kwestia jakichs jednak ustawien. Standardowo jest okolo 5s, u Ciebie 2s - byc moze ten parametr da sie ustawic - ale to chyba ASO. Natomiast podjezdzanie moim zdaniem musisz miec tak jak wszyscy z radarami, ACC i jazda w korkach.  Czylijezeli sie zatrzyma auto w korku i poprzedzajace auto zaraz ruszy (w sensie po 1s)  to Twoje auto takze ruszy :) Tutaj widac kwestia tylko czasu, choc powiem Ci ze to naprawde nie problem pociagnac dzwignie lekko od tempomatu - wtedy powinna pojawic sie ta ikonka "wifi" ;)

Link to comment
Share on other sites

Nie no jasne że nie problem. Nie przeszkadza mi to w ogóle. Poprostu ciekawy był ten zapis w instrukcji.

A przy okazji zapytam się. Jadac no autostradą i nie trzymając kierownicy wyskakuje u Cb komunikat żeby przejść kierowanie i asystent pasa się wyłącza czy dostajesz wcześniej jakieś ostrzeżenie? 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Deamian napisał:

Nie no jasne że nie problem. Nie przeszkadza mi to w ogóle. Poprostu ciekawy był ten zapis w instrukcji.

A przy okazji zapytam się. Jadac no autostradą i nie trzymając kierownicy wyskakuje u Cb komunikat żeby przejść kierowanie i asystent pasa się wyłącza czy dostajesz wcześniej jakieś ostrzeżenie? 

Hej

No wlasnie tu jest roznica pomiedzy opcja jazdy w korku a jazdy na autostradzie:

Na autostradzie jadac to bardzo szybko wola abys przejal sterowanie (nie pamietam czy po 3s czy po 7s) ale tak cos kolo 5 chyba hehe  ;)

Przy jezdzie w korku (czyli ikonka wielu aut przed Twoim) potrafi jechac naprawde dlugo bez dotykania kierownicy (oczywiscie o ile sie nie zatrzymuja pojazdy przed Toba na dlugo, albo ruch jest dosc plynny - w sensie ze powoli korek sie posuwa) - naprawde fajne to jest w korku. 

jedynie jak juz o tym piszemy to - nie wiem czy to tylko u mnie - przy jezdzie w korku u nie raczej trzyma sie bardziej jednej strony pasa - wolalbym aby jechal idealnie po srodku, ale auto lubi trzymac sie blizej jednej z krawedzi. Czasami jak masz droge ze po jednej stronie jest namalowany pas ruchu a po drugiej kraweznik (system rozpoznaje to mimo wszystko jako pasy - bo jest na zielono) to na przyklad trzyma sie za blisko kraweznika - boje sie nawet ze przytrze, wiec go troche koryguje heh - jak to wyglada u Ciebie?

Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, Koalakm napisał:

 nie wiem czy to tylko u mnie - przy jezdzie w korku u nie raczej trzyma sie bardziej jednej strony pasa - wolalbym aby jechal idealnie po srodku, ale auto lubi trzymac sie blizej jednej z krawedzi. 

To jest celowe i normalne gdyż auto tworzy w ten sposób korytarz życia/ratunkowy. Jest to w korkach zachowanie wymagane od każdego kierowcy. 

Edited by Muskel1
Link to comment
Share on other sites

54 minuty temu, Koalakm napisał:

Hej

No wlasnie tu jest roznica pomiedzy opcja jazdy w korku a jazdy na autostradzie:

Na autostradzie jadac to bardzo szybko wola abys przejal sterowanie (nie pamietam czy po 3s czy po 7s) ale tak cos kolo 5 chyba hehe  ;)

Przy jezdzie w korku (czyli ikonka wielu aut przed Twoim) potrafi jechac naprawde dlugo bez dotykania kierownicy (oczywiscie o ile sie nie zatrzymuja pojazdy przed Toba na dlugo, albo ruch jest dosc plynny - w sensie ze powoli korek sie posuwa) - naprawde fajne to jest w korku. 

No na autostradzie dość właśnie szybko. I zamiast dać najpierw ostrzeżenie i działać dalej to daje sygnał i wyłącza się. Widziałem w jakimś teście że w polifcie działa to już na zasadzie że daje ostrzeżenie, potem mija jeszcze chwila i jeśli brak reakcji to uruchamia awaryjne i się zatrzymuje. Dlatego też chciałem się dopytać jak jest u kogoś innego. 

Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, Deamian napisał:

No na autostradzie dość właśnie szybko. I zamiast dać najpierw ostrzeżenie i działać dalej to daje sygnał i wyłącza się. Widziałem w jakimś teście że w polifcie działa to już na zasadzie że daje ostrzeżenie, potem mija jeszcze chwila i jeśli brak reakcji to uruchamia awaryjne i się zatrzymuje. Dlatego też chciałem się dopytać jak jest u kogoś innego. 

Tak wlasnie u mnie tak samo. Ostrzezenie i sie wylacza jakby - bardzo mnie to dziwi, powinien dac powiedzmy drugie ostrzezenie i w przypadku braku reakcji sie zatrzymac... a tu u nas chyba by przypier.... w cos a sie nie zatrzymal?

Moze ktos wie czy jest mozliwa jakas aktualizacja tego systemu ktora to zmienia wlasnie?

Link to comment
Share on other sites

Macie w ustawieniach MMI zaznaczoną funkcję asystenta w korkach ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...