Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Diagnoza Pompowtrysków


bigpawel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Audi a4 B6 1.9 TDI AWX 130KM . Problem polega podczas odpalania samochodu najczęściej po nocy. Odpala od strzała ale 3 sekundy po uruchomieniu nie równo pracuje i rzuca nim przez ok 2-3 sekundy po 5 sekundach przygasa i czasem zgaśnie czasem się utrzyma. Później przy kolejnym odpaleniu jest ok. Pompa tandemowa lała to ja uszczelniłem nowym zestawem uszczelniaczy ale bez zmian. Synchronizacja walka ustawiona na 0. Nie sprawdziłem ciśnienia paliwa bo nie mam manometru. Można cos dowiedzieć się z tych wyników a temat pomp wtrysków ? Dodam ze auto było u mechanika i wymienił pompki na nowe czy regenerowane . Dodam ze podgiąłem konektory jedynie co się poprawiło to wydaje mi się ze lepsza reakcja na gaz .

Zimny silnik

Korekty 1: 2.99mg/suv 2: -0,66 mg/suv 3: -1,06 mg/suv 4: -0,70mg/suv 

Grupa 18 same 0 przy odpuszczaniu gazu 4

Bipy 1: -38 2:-62 3:-48 4:-47 

Ciepły silnik

Korekty 1: 1,11 mg/suv 2: 0,12 mg/suv 3: -0,66 mg/suv 4: -0,70 mg/suv

Grupa 18 bez zmian

Bipy na biegu jalowym 1: -33 2: -47 3: -1 4: -37   3000 obr  1: -60 2: -67 3: -42 4: -67

Edytowane przez bigpawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bipy trochę za bardzo na minusie tak jak by miały pompki za słaby dostęp do paliwa tym bardziej że rosną na wysokich obrotach. Pompę w baku wyczyść, sprawdź to ciśnienie na tandem pompie. Awx przeważnie ma bipy w okolicach 0 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ogólnie porządny log rano na zimnym i potem na rozgrzanym silniku by się przydał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 19.01.2021 o 22:30, kamil-vag napisał:

I ogólnie porządny log rano na zimnym i potem na rozgrzanym silniku by się przydał...

A mógłbyś napisać których grup ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, bigpawel napisał:

 

A mógłbyś napisać których grup ?

Synchro caly czas stoi na "0" ?

Po przegazowaniu tez ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej było na -2,7 teraz ustawione na 0 wyniki w grupach się praktycznie nie zmieniły. Co do synchro na jałowych jest 0 po przegazowaniu 0-0,5 nie jest stale 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, bigpawel napisał:

A mógłbyś napisać których grup ?

13+23 razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bigpawel napisał:

Wcześniej było na -2,7 teraz ustawione na 0 wyniki w grupach się praktycznie nie zmieniły. Co do synchro na jałowych jest 0 po przegazowaniu 0-0,5 nie jest stale 

I tak ma byc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jaki potrzebował albo kupić będę adapter albo końcówkę i manometr żeby sprawdzic ciśnienie paliwa na vacum pompe. Nie naprawiam samochodów na co dzień a nie mam wszystkiego pod ręką . A do mechaników mam już uczulenie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...