Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.8T BFB - prośba o sprawdzenie logów i błędów


l.u.k.a.s.z.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
zerknąłby FORUMOWICZ na te błędy i logi oraz podpowiedział co niedomaga i ewentualnie wymienić? Auto ma LPG i od jakiegoś czasu, sporadycznie wyskakuje check, a w raz z nim takie błędy jak poniżej.

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

Dynamiczny:
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_47Y72T5.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_nh9amVz.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda, że pompa paliwa nie daje rady.

Odnośnie pierwszego błędu to sprawdź układ evap czy nie ma nieszczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli ten zaworek przy filtrze powietrza co tak "cyka" ciągle?  A odnośnie pompy to, taka prośba o wytłumaczenie, w których logach widać, że nie daje rady już ona? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, l.u.k.a.s.z. napisał:

A odnośnie pompy to, taka prośba o wytłumaczenie, w których logach widać, że nie daje rady już ona? 

Za długie czasy wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie przepływomierz też wskazuje trochę niskie wartości, wobec czego zaczął bym od sprawdzenia szczelności dolotu.

Można by zrobić logi na LPG i sprawdzić czy coś się zmieni odnośnie czasów wtrysku i korekt paliwa - może się coś wyjaśni ws. tej  pompy paliwa. Tylko przed logowaniem koniecznie wykasować błędy

Edytowane przez hawlik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsyłam nowe logi na LPG:

Statycznie
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_rVEhZW.html

Dynamicznie
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_AX0TO.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_ov5C6r.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4w93406.html
 

oraz dynamiczny na PB co zauważyłem robiąc go, że w wyższych partiach obrotów auto delikatnie dławiło się..

Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_HYEKAYa.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że ta pompa jednak nie domaga, ale może niech ktoś bardziej doświadczony potwierdzi, a i szczelność dolotu też trzeba by sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź fizycznie ciśnienie paliwa podczas jazdy do odcinki. Przepływu nie ma się co czepiać. Na gazie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekty na logach statycznych nie są do końca chyba oki, co może być powodem nieszczelności za przepustnicą, to tak wg mnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej regulacji lpg na jałowych ale skąd mamy wiedzieć jak autor woli diagnozować instalacje lpg zamiast faktycznie to, co go boli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, przem8 napisał:

Prędzej regulacji lpg na jałowych ale skąd mamy wiedzieć jak autor woli diagnozować instalacje lpg zamiast faktycznie to, co go boli. 

no tak, racja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...