chris11222 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Witam wszystkich. Na zimnym silniku generalnie jest cisza natomiast po przejechaniu 100km zaczyna cos regularnie cykac troche stukac metalicznie. Wyraznie slychac te odglosy w gornej tylnej czesci silnika. To samo jest po stronie pasazera przy kole trzeba sie wsluchac oprocz normalnej pracy regularnie slychac trr...trr...trr cyklicznie co sekunde. I teraz nie wiem czy zrzucac pokrywe zaworow i zmieniac napinacz i lancuch? Dodam, ze wymienilem caly rozrzad. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 zrzuć pokrywę zaworów i sprawdź naciąg łańcuszka, jak jest za bardzo luźny to czeka cie wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris11222 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Dzieki za info. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Ajaki masz kolego przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris11222 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam przebieg 171000 raczej nie bylo nic krecone auto naprawde wyglada na ten przebieg. Wszystkie ksiazki sprowadzilem z niemiec w zeszlym roku. Mam pytanie jeszcze ile kosztuje i gdzie kupic w Poznaniu napinacz i ew. lancuch oryginal? Wiem ze koszt 1400zl ale chyba w tym roczniku ADR mialy ten tanszy. Wielkie dzieki za info. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dany1135 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 witam zagadaj na gg do Misiora .Sam bralem u niego w bdb.cenie. 2649832 a to nr. do niego pozd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris11222 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Dzieki za info. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Witam przebieg 171000 raczej nie bylo nic krecone auto naprawde wyglada na ten przebieg. Wszystkie ksiazki sprowadzilem z niemiec w zeszlym roku. Mam pytanie jeszcze ile kosztuje i gdzie kupic w Poznaniu napinacz i ew. lancuch oryginal? Wiem ze koszt 1400zl ale chyba w tym roczniku ADR mialy ten tanszy. Wielkie dzieki za info. Pozdrawiam masz racje tam byly dwa rodzaje u nas w bydgoszczy w salonie audi chca ok. 690 zl za napinacz i 280 za lancuszek bo z tego co sie dowiadywalem to trzeba wymieniac na nowe bo koles wymienil na uzywke i padl mu po roku a w zamienniku nie widzialem chyba ze lancuszek swag-80zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 napinacz w aso (rowinski-wajdemajer) 649 zl wiem bo sam przedwczoraj kupowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master_mariusz 0 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Świeżo po wymianie Napinacza łańcuszka rozrządu. 1.8 20V ADR Objawy: klekot na wolnych obrotach i stukanie (łańcucha)pod maską po dodaniu gazu. Koszt w serwisie 2200zł! na allegro 900ori Febi. Doda ze tylko do ADR są takie drogie :/ Polecam sprzedającego MICHAELO_OM Do tego łańcuch 120zl, uszczelka 40zł. Koszt robocizny 100zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 dobra cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 był na forum temat gdzieś w warsztacie na temat wymiany łańcucha i napinacza , i koleś twierdził że po przebiegu 200.000 napinacz był w zajebistej formie i z całą pewnościa niekonieczna była wymiana, ja też na wiosne wymieniałem uszczelke pod pokrywą i sprawdzałem stan łańcucha i napinacza , na napinaczu delikatny rowek , bardzo delikatny , a łańcuch napiety jak baranie jaja , przebieg 190.000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master_mariusz 0 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 ja słyszałem wersje ze napinacze trzeba wymieniać co 150.000 km, ja mam właśnie tyle przejechane. Nie mam rowka na napinaczu, wizualnie jest w idealnym stanie, jednak nie trzymał ciśnienia oleju po nagrzaniu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 jednak nie trzymał ciśnienia oleju po nagrzaniu silnika. w jakim sensie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się