Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik spalania stukowego


AnDrzej_IzaK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Po ostatnim sprawdzaniu błędów silnika pojawił się:

16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High
        P0328 - 35-10 - - - Intermittent


Nigdy wcześniej nie było takiego błędu. Logi grupy 20 nie wykazały cofania zapłonu. Czy to oznaka kończącego się czujnika? Ewentualnie czy jakieś warunki np. wjechanie w sporą koleinę lub praca w bardzo niskich temperaturach ( ostatnio -23) może spowodować wykrycie czegoś przez czujnik?

1.8T AWT lpg po programie około 200KM założony DP, sai off, wtryski 320cc.

Logi dynamiczne robione na PB98

http://vaglogi.pl/log-115_118_4v2VjD.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_nTy36.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_sdA2Tl.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik do wymiany. Wymienialem ostatnio i ori 90zl, wymiana kilka minut, bo to chyba ten z łatwiejszym dostępem. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, AnDrzej_IzaK napisał:

W takim razie wymieniam. Dzięki.

Tylko dokręć z momentem 20Nm, bo to ważne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...