borko89 0 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Witam. Mam pytanko być może ktoś miał podobny problem. Jak w temacie chodzi o 1.9tdi 115 AJM. Autko od pierwszego biegu pracuje normalnie przy przyspieszaniu od 3 biegu i wyżej przy docisnieciu mocniej gazu zaczyna szarpać i tak już na 4 i 5 biegu. Da się jechać normalnie lecz trzeba umiejętnie dodawać gaz wtedy nic się nie dzieje ale np przy wyprzedzaniu jest tragedia. Filtr paliwa wymieniłem. Pompe vacum podmienialem. Nie ma zmiany. Diagnostyka komputerem pokazuje brak błędów. Dodam jeszcze autko też nie kopci .Dzięki z góry za sugestie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 13 minut temu, borko89 napisał: Diagnostyka komputerem pokazuje brak błędów. diagnostyka to nie tylko błędy pozostają jeszcze bloki pomiarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Jesteś w stanie to nagrać? Jaki kat synchronizacji? Jakie korekty na wtyskach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Slychac pompe paliwa po przekreceniu kluczyka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ingolstad 0 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 (edytowane) Witam, podepnę się pod temat bo mam to samo. Nie do końca chodzi tu o wysokie obroty a obciążenie silnika. 3/4/5 bieg przy pełnym wciśnięciu gazu i jeździe np. pod górkę albo załadowanym bagażnikiem jest masakra :/ Dodatkowo u mnie często łapie "zawiechę", zupełnie traci moc i nie przyspiesza (nie wkręca się na obroty pomimo gazu w podłodze) więc podczas jazdy muszę gasić i odpalać silnik na nowo. Wymieniłem przepływomierz i problem nie ustąpił na kompie zero błędów. Mechanik uważa, że pompowtryskiwacze są do regeneracji. Ktoś coś podpowie? Edytowane 14 Lutego 2021 przez ingolstad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 (edytowane) Napiszę Ci to samo co koledze wyżej, pokaż logi a ktoś na pewno znajdzie powód tego zachowania się silnika. Inaczej to tylko gdybanie a wymiana na chybił trafił jest mało opłacalna i bez sensu. Już nawet nie wspominam o tym że ten Twój mechanik powinien wiedzieć co i jak. Edytowane 15 Lutego 2021 przez Pieterb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borko89 0 Opublikowano 15 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Słychać pompke po włączeniu zapłonu. Dowiem się dziś co z tymi ,, logami'' i dam znać... Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się