Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy 9.5x 19 wejdzie bez problemu do A4 B6 Avant jakie ET


powertrain

Rekomendowane odpowiedzi

witam

witam

czy 9.5x19   bedzie wystawać poza obrys auta?

audi A4 B6 Avant

jakie et wybrać żeby felga wizualnie była bardziej wklęsła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, Et to osadzenie felgi czyli jak mocno bd schowana lub wypchana do krawędzi 

Jakie masz zawieszenie? 
9,5J = fajna wklęsłość 

Co do et to sugeruje min. 40 

Edytowane przez Tkoczu_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, powertrain napisał:

witam

witam

czy 9.5x19   bedzie wystawać poza obrys auta?

audi A4 B6 Avant

jakie et wybrać żeby felga wizualnie była bardziej wklęsła

A jaką planujesz oponę tam naciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Tkoczu_ napisał:

 To szukaj z ET 40 +|-

myślałem oJR 11  21  ale tylko 9.5 właśnie jak pisałeś będzie widać fajnie wklęsłość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobisz za duży naciąg przy nie obniżonym aucie to bd śmiesznie wyglądać wiec uważaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, powertrain napisał:

myślałem oJR 11  21  ale tylko 9.5 właśnie jak pisałeś będzie widać fajnie wklęsłość

 

 

adi2.jpg

Edytowane przez powertrain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Tkoczu_ napisał:

Jak zrobisz za duży naciąg przy nie obniżonym aucie to bd śmiesznie wyglądać wiec uważaj

w ogóle bym nie chciał naciągu 225 bardziej z obawy że szerszy kapeć bedzie tarł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalnie od du*y strony się za to zabierasz.

A4 nie ma pojemnych nadkoli i nie zmieścisz szerokiej felgi bez naciągania opony. Przy 8.5J ciężko już będzie kartofla założyć żeby był równo z felgą. A jak wsadzisz na ori 1BE felgę 9.5J z gumą 225/35 to dłoń między oponę, a błotnik zmieścisz i będziesz musiał na to patrzeć codziennie.

Zdecyduj co chcesz uzyskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, afroo. napisał:

Totalnie od du*y strony się za to zabierasz.

A4 nie ma pojemnych nadkoli i nie zmieścisz szerokiej felgi bez naciągania opony. Przy 8.5J ciężko już będzie kartofla założyć żeby był równo z felgą. A jak wsadzisz na ori 1BE felgę 9.5J z gumą 225/35 to dłoń między oponę, a błotnik zmieścisz i będziesz musiał na to patrzeć codziennie.

Zdecyduj co chcesz uzyskać.

nie bardzo Cię rozumiem.Uważasz ze do B6 9.5 są zdecydowanie za szerokie? Co polecasz w takim razie?zbieram informacje bo jeżdżę na 17 i chce na wiosnę fajnie ogarnąć żeby było ładnie i praktycznie

mam teraz taki prześwit.

20190217_082206.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, powertrain napisał:

Uważasz ze do B6 9.5 są zdecydowanie za szerokie?

Za szerokie przy założeniu, które sobie stawiasz, a mianowicie brak naciągu opony.

Szeroka felga determinuje konieczność naciągania opony by zmieścić zestaw w błotniku.

9.5J jak najbardziej zmieści się w B6 z oponą 225/35 lub 235/35 ale to już będzie nie mały naciąg.

Dodatkowo przy standardowym zawieszeniu 9.5J z przodu będzie wystawało poza obrys.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powertrain,

Tak jak pisze Afroo i Koledzy.

Zależy jaki efekt chcesz uzyskać.

Rozumiem, że sporą wklęsłość ramion felgi?

Ładnie może i będzie się czy praktycznie ?

Guma pewnie 225 lub 235 naciągnięta będzie mocno. Praktycznie zero ochrony rantu felgi.

Żeby upchnąć 9,5" w B6/B7 przede wszystkim musisz porządnie obniżyć zawias.

Do tego dobrać ET.

Pewnie ok 37.

Pytanie czy jest sens 9,5".

Z reguły felgi 9,5" to ciężkie klocki.

Auto na takim setupie wyraźnie straci osiągi...

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, black4 napisał:

Powertrain,

Tak jak pisze Afroo i Koledzy.

Zależy jaki efekt chcesz uzyskać.

Rozumiem, że sporą wklęsłość ramion felgi?

Ładnie może i będzie się czy praktycznie ?

Guma pewnie 225 lub 235 naciągnięta będzie mocno. Praktycznie zero ochrony rantu felgi.

Żeby upchnąć 9,5" w B6/B7 przede wszystkim musisz porządnie obniżyć zawias.

Do tego dobrać ET.

Pewnie ok 37.

Pytanie czy jest sens 9,5".

Z reguły felgi 9,5" to ciężkie klocki.

Auto na takim setupie wyraźnie straci osiągi...

Pozdrawiam

 

 

dzięki za kilka zdań.padło jednak na 19  8.5J  et40. na to mam w planie kupić 225.35.19  

myśle że to bedzie najrosądniejsze żeby nic nie wystawało i mam nadzieje nic nie tarło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie zawieszenie ?

Przy 8,5" 225 będzie  naciągnięte. 

W swoim przy 1BV i talerzach z B5 mam 8,5" na 235 i ET front 32, tył 28.

Nic nie przyciera i ładnie siedzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, black4 napisał:

A jakie zawieszenie ?

Przy 8,5" 225 będzie  naciągnięte. 

W swoim przy 1BV i talerzach z B5 mam 8,5" na 235 i ET front 32, tył 28.

Nic nie przyciera i ładnie siedzi.

Pozdrawiam

Zawieszenie S line i wydaje mi się 30 40mmm w dół na sprężynie jest.  Taki kupiłem i nie wiem ile dokładnie. Sprężyny jakieś różowe dziwne 20200619_174851.jpg

20200111_103811.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różowe sprężyny ma Vogtland.

Obniżenie -35 mm

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim zawiasie możesz dobrać szerokość felg 8,5" z ET np. front 30-32 a tył 26-28

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...