Jump to content

Kupno audi a4 b7 1.8t w automacie


Recommended Posts

Siemanko. Witam wszystkich grupowiczów. Mam na imię Kacper i jestem tu nowy. Piszę z takim zapytaniem ponieważ koło września chciałbym zakupić audi a4 b7 1.8t w automacie i chciałbym się Was zapytać gdzie najlepiej szukać takiego auta z pewnych rąk w jakim przedziale cenowym takiego auta szukać żeby mieć pewność, że to auto jest warte uwagi i na co szczególnie zwracać uwagę przy zakupie, oględzinach takiego auta. Oczywiście jeśli ktoś z Was posiadałby takie auto to również chętnie rozważę bliżej września no i również jeśli jest wśród Was ktoś kto mógłby pomóc w jakikolwiek sposób przy zakupie, szukaniu takiego auta również chętnie skorzystam z pomocy kogoś zaufanego. Dzięki za odpowiedź na to obszerne ogłoszenie i pozdrawiam :D

Link to post
Share on other sites

Poczytaj o multitronikach i się zastanów nad decyzją. Co prawda w b7 są poprawione ale to nadal zakup podwyższonego ryzyka, a odsprzedaż tego graniczy z cudem, chyba że w cenie złomu :P

Link to post
Share on other sites

silnik 1.8T nie jest taki wymagający dla skrzyni ( mniejsze niutonemtry niż w dieslu ) więc nie powinny być tak zmęczone ale kolega ma rację musisz kupić świadomie takie auto. Ja chwalę sobie akurat ta skrzynię , już mam w drugim aucie i oprócz problemów ze sterownikiem w poprzedniej A6 c5 2.4v6  to bez problemu dobiła do 300 tyś km przebiegu i teraz jeździ dalej u następnego właściciela 

 

co do cen to 1.8t jest chyba najdroższe wsród b7 ale z kolei konfiguracja oski i multitronika będzie miała realnie najniższą cenę 

Edited by Banan
Link to post
Share on other sites

Tyle, że ja bym szukał w quattro jeśli już. No i jeśli chodzi o mnie to automat jest koniecznością, bo poruszam się na wózku i żeby móc autem jeździć i go przerobić to muszę mieć automat czy chce czy nie. I ponoć w quattro już są te dobre skrzynie nie te wadliwe. Prawda to czy nie? No i jeśli chodzi o ceny to w jakim przedziale cenowym się rozglądać mniej więcej żeby wiedzieć, że to konkretne auto jest warte uwagi i w ostateczności zakupu? Jesteście w stanie mniej więcej chociaż podać mi takie widełki cenowe? 

Edited by Kacperos1998
Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Kacperos1998 napisał:

Tyle, że ja bym szukał w quattro jeśli już.

Nie ma takiej konfiguracji w b7 1.8t.

Link to post
Share on other sites

Jak nie ma audi a4 b7 1.8t w quattro? Oczywiście, że są wielokrotnie widziałem na różnych stronach na fb i tam jest tiptronic czyli już ta dobra skrzynia nie multitronic 

Link to post
Share on other sites

b7 1.8t quattro były tylko manuale , w b6 była opcja 1.8t quattro tiptronic ale tylko w wersji USA

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Kacperos1998 napisał:

Jak nie ma audi a4 b7 1.8t w quattro? Oczywiście, że są wielokrotnie widziałem na różnych stronach na fb i tam jest tiptronic czyli już ta dobra skrzynia nie multitronic 

Nie ma takiej możliwości. Słyszałem o handlarzach z radomia co sprzedają ośki jak quattro więc pewnie na podobnych asów trafiłeś :polew:

Link to post
Share on other sites

Póki co szukam po internetach i mi się wydawało, że są takie w Radomiu nie patrzyłem. Ale to mega słaby zabieg ze strony audi, że takiego silnika w quattro z automatem nie zrobili. A ten silnik 2.0t 20V on występował w automacie i z quattro? Bo to też słyszałem, że dobry silnik porównywalny do 1.8t. A jeszcze wracając do multitroniców na co zwrócić uwagę przy kupnie takiego auta i po czym poznać, że skrzynia będzie śmigała elegancko i nic się działo nie będzie? No i czy ewentualna zmiana na tiptronic w ogóle istnieje czy jest to nie możliwe bądź się mija z celem? 

Edited by Kacperos1998
Link to post
Share on other sites

b6 1.8t były w tip  np.

CHICAGO.CRAIGSLIST.ORG

2005 Audi A4 1.8T QUATTRO -- $3,495 ☎ Call: ext 10024 📱 Text 10024 to Vehicle Information: 2005 Audi A4 1.8T QUATTRO Price: $3,495 Year: 2005* Make: *Audi** Model: *A4** Series: *1.8T QUATTRO** Body...

,ale czy b7 było nie wiem

Link to post
Share on other sites

2.0tfsi były quattro z tiptronikiem ( wtedy już nowsza generacja 6hp19 6 biegowy ) 

 

Co zmiany na tiptronika to wszystko da sie jakoś  wyrzeźbić tylko kwestia pieniędzy co w tym przypadku kombinacji z 1.8t multi kompletnie bezsensu .

Edited by Banan
Link to post
Share on other sites

Co do b6 nie chce, bo osobiście średnio mi się podoba no i za stare autko już trochę. Rzeźbić bym nie chciał jeśli chodzi o 1.8t w quattro i kombinować do niego dołożenie skrzyni automatycznej tiptronic. Co do 1.8t występowały takie z napędem na ośkę, ale w tiptronic? Bo słyszałem różne rzeczy na ten temat jaka jest prawda? A co do 2.0T 20V z tego co piszecie jeżdżą z tiptronickiem w quattro więc elegancko. Ale mógłby mi ktoś opowiedzieć coś o tym silniku czy jest on równie dobry jak 1.8t? Bo słyszałem, że też jest to dobry silnik ile w tym prawdy no i jakie są jego bolączki największe i na co ewentualnie zwrócić uwagę przy zakupie takiego auta z tym silnikiem w quattro z tiptronickiem? I jeśli chodzi o koszty utrzymania czy są porównywalne do 1.8t i nie zjedzą zwykłego Kowalskiego? Sorki, że tyle pytań, ale dopiero się tego uczę i tą wiedzę chcę zdobywać póki co się nie znam i dlatego tutaj dołączyłem żeby się dowiedzieć cennych informacji i kupić pierwsze a4 b7 

Link to post
Share on other sites

Skrzynie multitronic to ją najczęściej krytykują ci co jej nigdy nie mieli a nawet nie jeździlli autem tz tą skrzynią a prawda jest taka, że nie są one bardziej awaryjne niż inne automaty pomijając te pierwsze ale to każda technologia jak jest wprowadzena ma choroby wieku dziecięcego. 

Edited by Lukas84j
Link to post
Share on other sites

W b6 i b7 - sprawa prosta , jak jest  automat i  ośka to zawsze multitronic i tyle 

Link to post
Share on other sites

Kupując automat warto sprawdzić błędy, czy nie szarpie przy zmianach biegów itp itd.

2.0t z b7 dobre silniki ale z bezpośrednim wtryskiem benzyny i dołożenie lpg jest bardziej kłopotliwe i dużo droższe, 2.0t z b7 nie brały tak oleju jak te z b8, ale nagar się w nich zbiera i trzeba pilnować ciśnienia oleju, jazda dużo przyjemniejsza jak 1.8t, moc i moment obrotowy swoje robią. Poczytaj na forum jest o nich sporo.

Link to post
Share on other sites

2.0T te o kodzie EA113 brały olej? I jeśli chodzi o eksploatację, utrzymanie auta bardzo drogie czy porównywalne do 1.8t i nie wypłucze mnie z kasy? 

Edited by Kacperos1998
Link to post
Share on other sites

Czy to 1.8 czy 2.0t może brać olej jak coś z nim nie tak, problem z nadmiernym braniem oleju miały EA888. Jeśli myślisz, że 1.8t jest tani w eksploatacji to jesteś w błędzie, nie jest to zbyt oszczędny silnik w spalaniu chyba, że na lpg, części zamienne nie są przesadnie tanie, a jak tanie to w 99% niewiele warte. Jest tyle tematów na temat tych silników poczytaj na forum, chyba, że czekasz na gotowe aż ktoś zrobi tu spis treści.

Link to post
Share on other sites

Chodzi mi tylko o 2.0t o kodzie EA113 czy jak jest zadbany to czy bierze olej czy jeśli zadbany to nie bierze oleju, bo nowsze wiem, że biorą nadmierne ilości oleju. A co do eksploatacji nie chodzi mi o to żeby ktoś mi coś wypisywał tylko ogólnie pytam czy duża jest przepaść między 1.8t a 2.0 t jeśli chodzi o utrzymanie i ogólnie części, bo to że nie jest tanio to wiem, bo to w końcu audi więc marka sama też poniekąd mówi za siebie 

Link to post
Share on other sites

Miałem  oba motory 2.0 fsi zjadał ok 200-250ml na 1tkm.Jazda 2.0 moim zdaniem nieco  przyjemniejsza(większy moment).Te auta mają juz trochę lat musisz trafić na dobrą sztukę bo nawet na 1.8T można się przejechać.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...