luki82ezg 1 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Drodzy koledzy, od jakiegoś czasu mam problem. Silnik pow. 2900rpm zaczyna falować. Wkręca się ale z oporami a po przekroczeniu ok. 5500rpm wchodzi w tryb awaryjny wywala check i EPC. Do tej pory wymieniono przepustnice, gruchę turbo, zawór DV. Na jakiś czas pomogło po czym znów problemy. Auto poszło do warsztatu i okazało się, że padł napinacz łańcuszka. Razem z tym wymieniono od razu rozrząd. Dzwoni mechanik wszystko OK. Ledwo do domu dojechałem. Podłączam a tu błędy 16705 i 17796. Auto chodzi tak samo na Pb i LPG Ktoś wie co jeszcze może być?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Czujnik położenia wału do wymiany i coś z przepustnicą. Chyba powymieniales za dużo niepotrzebnych rzeczy. Jak masz vaga to pokaż co pokazuje w gr. 93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki82ezg 1 Opublikowano 22 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Przepustnica jest nowa, czujnik g28 nowy bambosz w grudniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki82ezg 1 Opublikowano 22 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Akurat grucha przepuszczała, DV tez, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki82ezg 1 Opublikowano 21 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2022 Drodzy forumowicze!!! Doszedłem do przyczyny tego wariactwa! Cały problem był w wiązce przy ECU. Cała kość odcięta i zamieniona. Jak ręką odjął. Jakby ktoś miał tego typu problem sprawdzajcie tam. Jednocześnie przepraszam za tak długi czas odpowiedzi, ale życie samo tworzy problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit116 0 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia W dniu 21.03.2022 o 22:21, luki82ezg napisał(a): Drodzy forumowicze!!! Doszedłem do przyczyny tego wariactwa! Cały problem był w wiązce przy ECU. Cała kość odcięta i zamieniona. Jak ręką odjął. Jakby ktoś miał tego typu problem sprawdzajcie tam. Jednocześnie przepraszam za tak długi czas odpowiedzi, ale życie samo tworzy problemy. Mozesz podpowiedziec o jaka wiazke chodzi jakies zdj czy cos ,mam dokladnie taki sam problem Z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Przy sterowniku silnika w podszybiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się