Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bicie


LukisM

Rekomendowane odpowiedzi

rozwiązane

Edytowane przez LukisM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamień koła stronami aby sie upewnić że to to koło. Po za tym wyważ koło z testem drogowym.

WWW.KDK.PL

Dobrze wyważone koła pozwalają na zachowanie właściwego komfortu i bezpieczeństwa jazdy oraz zapobiegają nadmiernemu zużyciu się elementów zawieszenia w samochodzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, sprawdzę.

Czy ewentualnie jakiś problem ze śrubą kontrującą tarczę hamulcową może dawać takie efekty, jak bicie odczuwane raz na jakiś czas, w różnych warunkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, LukisM napisał:

Ok, sprawdzę.

Czy ewentualnie jakiś problem ze śrubą kontrującą tarczę hamulcową może dawać takie efekty, jak bicie odczuwane raz na jakiś czas, w różnych warunkach?

Nie sądzę. Zaciski hamulcowe masz sprawne? Być może tarcza jest krzywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko,

Chciałbym uzyskać podpowiedź jak rozwiązać problem w mojej A4. Podczas zwalniania, hamowania, słychać pisk z okolicy tylnego prawego koła. Na początku sprawdzałem, czy to może klocki, zacisk bądź tarcza, ale wszystko jest w dobry stanie. Felga niby też jest w porządku, sprawdzałem u wulkanizatora. Co jeszcze może powodować pisk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co konkretnie i jak sprawdziłeś, że twierdzisz, że jest ok? Rzuciłeś okiem na grubość zewn. klocka przez otwór między ramionami felg? Bo tak ja to zrozumiałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Muskel1 napisał:

Co konkretnie i jak sprawdziłeś, że twierdzisz, że jest ok? Rzuciłeś okiem na grubość zewn. klocka przez otwór między ramionami felg? Bo tak ja to zrozumiałem. 

A jak można sprawdzać? Normalnie ściągnąłem koło i po kolei sprawdzałem czy zacisk nie jest uszkodzony, czy nie cieknie, w jakim stanie są klocki i na końcu patrzyłem w jakim stanie jest tarcza. I moim zdaniem są ok. Potem pojechałem to wulkanizatora żeby felgę mi sprawdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz odkręcić zacisk, sprawdzić czy tłoczek się swobodnie wysuwa i chowa, czy tłoczek pod kołnierzem gumki nie jest zardzewiały, czy bolce zacisku nie są zapieczone, wyczyścić przesmarować. Zobaczyć czy klocek wewnętrzny i zewnętrzny mnw. równomiernie są zużyte (jeżeli tłoczek lub prowadnice są zapieczone i zacisk nie odbija ten wewnętrzny klocek będzie dużo dużo  więcej zużyty), obejrzeć dokładnie tarcze (zmerzyć jej grubość przy okazji). Jeżeli wszyskto jest jeszcze nie zużyte, wyczyść, przesmarować i złożyć. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...