Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AVJ problem z rozrządem


nowincjusz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wymienialem ostatnio łańcuch z rozrządem i sprawa wygląda tak, jak ustawiłem rozrząd na znaki tak jak ma być to auto jest słabe i wyskakuje błąd 17625... Z kolei jak przestawiłem o jeden zabek na walku ssącym w prawo to auto jedzie bardzo dobrze i błędów nie ma ale za to logi są masakryczne, co poradzicie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, nowincjusz napisał:

ale za to logi są masakryczne, co poradzicie? 

Czyli co dokładnie? Rozrząd składasz jak instrukcja pokazuje z zasadą 16 ogniw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadanie zapłonów, turbo ładuje jak szalone, zła mieszanka. Rozrząd ustawiłem na znakach teraz, jest 16 ogniw ale wyskakuje ten błąd... 

Edytowane przez nowincjusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dobry kod błędu podałeś? Bo to coś odnośnie wtryskiwacza na 5 cylindrze :P

Przy poprawnie ustawionym rozrządzie wartości w gr. 93 mają się mieścić w przedziale -3 do +6.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa kurde błąd to 16725, czyli Wałek rozrzadu. No i jak był niby źle ustawiony rozrząd wartości w gr 93 były - 2/-1. teraz po zmianie nic nie pokazuje, w gr 90/91 jest 0. Ręce opadają, dodam że teraz ciężko pali wóz, trzeba długo kręcić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może masz uszkodzony czujnik położenia wałka. Podmien jak masz od kogo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli nic nie pokazuje w gr. 93 to ustawienie rozrządu jest skrajnie poza zakresem. Poza tym po podmianie czujnika trzeba skasowac błędy i troche poczekac na wartosci w gr. 93.

Jeśli rozrząd jest dobrze złożony to nie ma bata żeby cuda się działy w gr. 93, zakładając sprawne czujniki i ich okablowanie. 

Problemy z turbo i mieszanką nie muszą byc powiązane z rozrzadem, a napewno przeladowywanie turbo do tego nie pasuje. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak robiłem, kasowałem błędy i sprawdzałem wartości w gr 93 ale nic nie pokazywało... A możliwe jest np. Że rozrząd może być przestawiony na pasku gdzieś bo w zasadzie luzowalem go żeby wymienić ten łańcuch ale starałem się żeby się nie poruszał 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na pasku sprawdzałem z góra, wszystko się zgrywalo. A jak z luzowalem pasek to starałem się zeby był napięty na pompie i wale żeby się nic nie przestawiło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz logi po pierwszym ustawieniu walków 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto masz po programie i wg gr. 93 to rozrząd masz dobrze ustawiony. Turbo przeladowuje przy 2800obr oraz ogromne stukowe i tym się trzeba zająć. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po logach to zajrzeć do podciśnień, sprawdzić ciśnienie paliwa pod obciążeniem, podmienić przepływkę, zmierzyć kompresję. Ten program kiedy był robiony, wcześniej nie przeładowywało?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program dawno już kupiłem takie, wlepka mtm na kompie... Przed wymiana łańcucha jechało bo jechało nie wiem czy napinacz już nie dawał rady czy co. Tak są teraz walki ustawione i brak synchronizacji 

IMG_20210224_172321.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak powinno to wyglądać .sprawdzamy też ustawienie paska na kole zębatym walka roz jak i wału wszystko ma się pokrywać. 

Screenshot_20200617-005554_Chrome.jpg

Screenshot_20200617-230533_Chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wszystko  ustaw wszystko na znaki na głównym wale i na kole walka rozrzadu jak tam jest ok to trzeba przestawić o jeden ząbek sacy. Ma być tak jak przesłałem Ci na zdjęciu. Mam nadzieję że popychacze zaworowe wycisołeś z oleju i taka jest zasada. Jak przy tym ustawieniu się zachowuje pali ciężko dalej jest błąd???

Edytowane przez damian111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...