Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie macie zużycie oleju w A4 B8 2.0TDI CGLC?


ddaz67

Rekomendowane odpowiedzi

Mi bierze 0,5 l na 1000km. Ciekawe jak będzie u Ciebie po remoncie bo to różne mechanicy są ;) Może u mnie tylko same pierścienie zapieczone...  Sporo tego tam było wymieniane? Koszt z robocizną?

Edytowane przez Berserker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.09.2021 o 09:51, Dev napisał:

remont ok 8tzl

brał litr na 700km

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to niezla akcja u mnie bierze okolo litra na 2000 km. ale ja to stale pilnuje stanu cały czas i to co pokazuje mmi to pokrywa sie z bagnetem serwisowym tym uniwersalnym.

tez mi sie nie widzi remontu robic. ale znowu sprzedac to komus to bedzie czepianie sie po chwili bo bierze olej.

ciekawe czy plukanka by pomogła. co myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Xmifal napisał:

to niezla akcja u mnie bierze okolo litra na 2000 km. ale ja to stale pilnuje stanu cały czas i to co pokazuje mmi to pokrywa sie z bagnetem serwisowym tym uniwersalnym.

tez mi sie nie widzi remontu robic. ale znowu sprzedac to komus to bedzie czepianie sie po chwili bo bierze olej.

ciekawe czy plukanka by pomogła. co myslicie?

Nie pomoże, tutaj problem jest ze stanem tulei a nie z pierścieniami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.09.2021 o 09:51, Dev napisał:

remont ok 8tzl

brał litr na 700km

Dev masz jakiegoś sprawdzonego mechanika co by podjął się tematu remontu tego CGLC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie :decayed:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.07.2021 o 06:23, ddaz67 napisał:

Hej.0,5L na 2500km. 90% autostrada

Jak zużycie oleju? Zrobiłeś coś z tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2022 o 17:53, Dev napisał:

Nie :decayed:

@Dev to kto Ci to robił? :D

moze sam robisz takie perełki? :P to ja sie pisałbym :D

Edytowane przez Xmifal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka.Podejdzie jakis inny motor plug&play zamiast CGLC? Moze jakis z przednionapedowki? Nie lapie tych vagowskich oznaczen silnikow.

Wiedzialem zeby tego nie robic ale zajrzalem do cylindrow. Oooooooooo matko bosko! Cylindry jak sito, pelno malych wzerow. I zas wydatki. Ach te vagi.Jak tu ich nie kochac

Przebieg 135k , sam nalatalem 45k. Od poczatku lyka olej 1l na 1000-1500km

Filmik troche slabej jakosci ale cos tam widac

Edytowane przez ddaz67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.01.2023 o 09:57, ddaz67 napisał(a):

Przebieg 135k , sam nalatalem 45k. Od poczatku lyka olej 1l na 1000-1500km

pewny jesteś przebiegu? mam praktycznie ten sam przebieg i zużycie oleju niezauważalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Dev. Zastanawiam sie nad naprawa mojego bloku. Jakiej marki bys polecil tloki.pierscienie panewki?Myslalem nad Mahle

Edytowane przez ddaz67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, RALF76 napisał(a):

pewny jesteś przebiegu? mam praktycznie ten sam przebieg i zużycie oleju niezauważalne

100%. Mieszkam w norwegii.Przebieg potwierdzony. Pojecia nie mam dlaczego te tuleje wygladaja jak sito. Najciekawsze jest to ze zuzycie oleju utrzymuje sie na tym samym poziomie od 45 tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ddaz67 napisał(a):

100%. Mieszkam w norwegii.Przebieg potwierdzony. Pojecia nie mam dlaczego te tuleje wygladaja jak sito. Najciekawsze jest to ze zuzycie oleju utrzymuje sie na tym samym poziomie od 45 tys km

co ile km olej wymieniany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziury, ten blok jest zrobiony z gufnolitu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, RALF76 napisał(a):

co ile km olej wymieniany?

u mnie co chwile , valvoline,castrol,motul,ravenol.... wymieniaj dalej:decayed:

Wczesniejse wymiany pewnie interwal

Nie zmienia to faktu ze olej musial brac na dlugo nim go kupilem. DPF przy 100 tys byl do wymiany bo wypalal co 70km na trasie.

W dolocie tona koksu, EGR koks, wiec wymieniony po zakupie bo bypass stal na debowo.Nie minely 3 lata i znow to samo.

Pojecia nie mam z  czego oni zrobili te tuleje cylindrow w moim cglc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...