kubabkb 10 Opublikowano 31 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 chcialem dzis zalozyc nowy n75 i jest problem moj nowy ori wyglada tak Druckwandler Unterdruckanlage Ventil Original VW Audi Seat Skoda 1K0906627A WWW.EBAY.DE Finden Sie Top-Angebote für Druckwandler Unterdruckanlage Ventil Original VW Audi Seat Skoda 1K0906627A bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel! a stary tak Turbo Impulso Control Electroválvula 1.9TDI 7.22903.19 8E0 906 627 Un 8E0906627A | eBay WWW.EBAY.ES Las mejores ofertas para Turbo Impulso Control Electroválvula 1.9TDI 7.22903.19 8E0 906 627 Un 8E0906627A están en eBay ✓ Compara precios y características de productos nuevos y usados ✓ Muchos... co mam zrobic? jak poprowadzic weze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Ściągnij ta obudowę, tam jest taki filterek, zobacz czy się nie zapchał czasami czy coś, nie wiem czy tego nie da się też przełożyć ewentualnie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Problem wstepnie rozwiazany, dzis przyszedl zawór Pierburg i skonczyly sie przeladowania oraz chrobotanie przy zdejmowaniu nogi z gazu, dodatkowo znikly wibracje podczas przyspieszania oraz wibracje w okolicach 2000tys obrotow. Pozostal jeden maly problem ktory wystepuje od czasu do czasu, pedal gazu potrafi reagowac z opoznieniem zdaza sie to przewaznie przed 2 tys obrotow na 4 biegu . idzie sie do tego przyzwyczaic , ale ciekawosc mnie zzera co moze byc przyczyna Dzieki Kamil za wszystkie podpowiedzi, kolejny raz mozna bylo liczyc na Twoja pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Niesprawny czujnik stopu pod pedałem hamulca może powodowac takie rzeczy, oczywiście nie musi ale podsuwam trop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 https://log.tunezilla.com/chart/472149#H8KLCADCmsOpcGACA03Ci8ORDsKCMAxFw7/CpcOPbQIRw7nCmWUPU8Kaw5kEV8OSFcKDfMK9DBPDo8OjPcOnw5wQw6DCrsOPwpsUwqZswrouFcKwwovDmMOgwqwmOx8TIXNhS8OOw7A1w6XDhcOmw6RKG8KlTcOaA8KHZsOSNMORw7vCh8OAJD/DvMK8VMO2PxHCjhzCr3jDgTEiw7RnwpBWw5fCusOMw6LDjcO3Q8KMH2FkamnClwAAAA== https://log.tunezilla.com/chart/472148#H8KLCADDt8OqcGACA03CjEEOw4IwDATDv8OiwrMtUSh8JsOKIRArwrVUwpLDinFRw6HDtTTCqcKEOMOuw47DrDoHwo/DssK8S2ZKWsOWwqUCwp48wrZyLiofw54jQsOiw4wawozDoSDDucOFamTChTYKwpvCtMOFwrHCmSQyw4VgwqHCssK1w7LCgsKmKzcSYsKkw7dPBsKVNFk/w5vDjT/DoMOOOMOiFW8eYcOoOMKsVsOqMkvCvxtGw6/Cvxwyw5FTwq8AAAA= logi po wymianie, troche ma mula z niskich obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Mimo, że odczucia masz inne cały czas przeladowuje i jest źle, N75 podmieniony to zostaje tylko turbo na stół i wyczyścić geometrię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 kamil-vag powiedz mi jeszcze czy turbo moze tez powodowac to ze czasami pedal gazu działa z opoznieniem? na drugim logu widac jakby lopatki sie rozruszaly poniewaz doladowanie spadlo do 2600 pomimo gazu w podlodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 co najlepsze jak pojezdze troche dajac gaz do dechy problemow z przeladowaniem nie ma . ten logi byl robiony odrazu po rozgrzaniu auta , wiec za duzo nie jezdzilem, ale tak jak mowie zmiana tego zaworka duzo dala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) No to tym bardziej to trzeba wyczyścić, skoro rozruszanie na chwilę pomaga Zaworek też już mógł nie działać jak trzeba, często jest tak, że nakładają się na siebie 2 czy 3 niesprawności i ciężko dojść do czegokolwiek... Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 @kamil-vag robilem dzis z ciekawosci logi EGR w basic setings i auto mi dwa razy zgaslo na EGR ON dopiero za 3 razem udalo mi sie zrobic loga ale silnikime w pozycji EGR ON starsznie rzucalo zerknij na log z 11 kwietnia https://log.tunezilla.com/chart/472514#H8KLCADCg1RzYAIDTcKOQQrDgzAMBMO/wqLCswUNw7Q3w4YHwrUWwq4gwrHCgsKswoTCtMKvwq8TQ8OpdUbDgypGMF50Z8OMw6TDlMOYIcOcw4LClELChMKnLg/CqcKMw4V0W1vDhwPDjmrDssOhw7MKClc2csKGYcOqw47DpsOowooHw5IhZzEaw4oZw58/BCbDpcOlV8OSw5fDvkTDrMKrMF3CgjbDl8K2w44ywp7CucKnw7QFGxYmHsKmAAAA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Miałes motor rozgrzany do 90? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 (edytowane) @kamil-vag za pierwszym razem nie za drugim razem tak (przejechalem kolo 8km i zrobilem loga) Edytowane 11 Kwietnia 2021 przez kubabkb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 @kamil-vag wymienilem przypływke na nowa Bosh , ale nic to nie dalo, dalej szarpie silnikiem w BS03 podczas testu EGR. jutro przyjdzie n18, moze to on pwoduje te problemy masz jeszcze jakis pomysl Kamil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Nie czepiaj się tego... Twój MAF był ok, nie wiem po co w ogóle go podmieniałes, skąd taki pomysł? masz problem z geo turbiny, daj spokój z tym bs003... N18 też pewnie niepotrzebnie wymienisz, 003 żeby dobrze wyszedł to musi być rozgrzany motor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 motor byl rozgrzany , specjalnie przejechalem 60 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 ile mniej wiecej kosztuje czyszczenie turbo? oraz jakie sruby i uszczelki kupic podczas takiej operacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fang 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Jeżeli chodzi o czyszczenie turbo i będziesz to robił sam to kwestia kupienia preparatu dobrego do czyszczenia typu nafta/zmywacz do hamulców no i uszczelki z tego co mi się wydaje są to dwie uszczelki jedna od wirnika i druga od wydechu (jedna jest trójkątna a druga taka przedłużona) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Jak to robić to raz a porządnie, odkręcić kolektor wydechowy, dolotowy, poczyścić co się da z nagaru, czyli wymienić obie uszczelki od kolektorów, do tego do turbiny uszczelka od spływu oleju, od EGRa dwie, od połączenia wydechu z turbo. Sama turbina z kolektorem jest ori bez uszczelki, można tak skręcić, można dać też uszczelkę... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fang 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 (edytowane) 15 minut temu, kamil-vag napisał: Jak to robić to raz a porządnie, odkręcić kolektor wydechowy, dolotowy, poczyścić co się da z nagaru, czyli wymienić obie uszczelki od kolektorów, do tego do turbiny uszczelka od spływu oleju, od EGRa dwie, od połączenia wydechu z turbo. Sama turbina z kolektorem jest ori bez uszczelki, można tak skręcić, można dać też uszczelkę... dokładnie. Dobrym preparatem do czyszczenia kolektora z nagaru jest preparat do czyszczenia kominków. @kamil-vag myślisz że jest sens czyszczenia elektrycznego EGR'a? Bo mam u siebie i nie wiem czy się za to zabierać. Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez fang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się