Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi turbo


kubabkb

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, fang napisał:

myślisz że jest sens czyszczenia elektrycznego EGR'a?

Myślę, że tak, może jeszcze bardziej wskazane profilaktyczne niż w zwykłym podciśnieniowym, tylko tu uwaga, do EGRa nie polecam stosować mocnej chemii, bo ta sprawia że oringi robią się twarde jak plastik i zaczynają przepuszczać olej... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kamil-vag napisał:

Myślę, że tak, może jeszcze bardziej wskazane profilaktyczne niż w zwykłym podciśnieniowym, tylko tu uwaga, do EGRa nie polecam stosować mocnej chemii, bo ta sprawia że oringi robią się twarde jak plastik i zaczynają przepuszczać olej... 

czyli zwykła benzyna ekstrakcyjną albo nitro ta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis doszedl mi zaworek N18 i n239

wymienilem zaworek N18 i auto zaczelo juz  normalnie przyspieszac , nie ma zamulen z niskich obrotow , odzyskalo wigor z niskich obrotow.  uspokoilo sie tez rzucanie silnikem podczas gaszenia auta(rzucanie jest naprawde minimalne).

Zaworka N239 nie wymienilem chociaz zamowilem po numerze oryginalu i nie pasowala wtyczka( dziwna sprawa) 

Logi po wymianie N18 zrobie w wolnej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem z przeladowaniem powrócil

dopada mnie podczas jazdy po pierwszym odpaleniu( bo dluzszym postoju) i tylko na 5 biegu przy okolo 110km/h

pozniej jak troche pojezdze juz nie ma przeladowan( jak pogonie troche auto)

da sie cos zrobic bezwyciagania turbo do czyszczenia?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czemu odcina  mi tylko turbo na 5 biegu przy 2000 tys obrotów?

na zadnym  innym biegu to sie nie dzieje tylko na 5.

dodam ze jak chwile pojezdze tak ze 20 km ,pozniej juz nie odcina turbo, moge go cisnac na maxa i jedzie normalnie.

tylko podczas pierwszych 10 lub 15 km podczas jazdy po dluzszym postoju zdazaja sie przeladowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zrobisz bez czyszczenia geometrii. Odcina na 5biegu, bo ma największe obciążenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem jak u Ciebie.

Turbinka nie doładowywuje mi w dolnym zakresie obrotów. Walczę z tym już długo i nie mogę tego opanować

Od 2200 już ciągnie tak jak powinno a do 2200 muli.

Wrzucam screena z moich logów

Screenshot_2021-08-02-20-01-59-047_com.google.android.apps.docs.editors.sheets.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bede na dniach wymienial jeszcze wezyki podcisnieniowe bo sa w kiepskim stanie,

zastanawiam sie tylko jakie kupic, myslalem nad silikonowymi ale na forum sa rozne dane jesli chodzi o srednice wewnetrzna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wymienione. Podciśnienia mierzone i bez zmian. Wszystko co możliwe już sprawdzałem. Została chyba tylko wina suszarki.

Jak opanujesz to opisz rozwiązanie.

Edytowane przez JarekWrobel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba po logach to wygląda, że trzeba by się pobawić trochę regulacją ramienia gruchy i zderzakiem... 

Postępowanie w przypadku niedoładowywania przy niskich obrotach i przeładowywaniu powyżej 2500 obrotów na minutę.

- Kręcąc śrubą regulacyjną skrócić ramię siłownika gruszki o około 1 mm
- Wykręcić (skrócić zderzak) 0,5mm
- Wykonać jazdę testową z Logowaniem parametrów w Grupie 11 sprawdzić czy doładowanie silnika jest prawidłowe

Co to da ? skrócenie sztangi powinno skutkować większym boostem z dołu, natomiast wysunięcie zderzaka ograniczyć ewentualne przeładownaie... 

Trzeba próbować, potem logowanie i sprawdzenie... aż do skutku... 

Jeśli N75 wymienione i podciśnienia szczelne to nie ma opcji, żeby to inaczej zgrać...metoda prób i błędów, tym bardziej, że to turbo po "regeneracji"

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil-vag wielkie dzieki za zerkniecie na logi.

jesli chodzi o wezyki podcisnienia, wymienilem tylko jeden ten od gruszki do N75, 

chcialem wymienic reszte ale przegladajac nasze forum , nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi jakie rozmiary wezykow wybrac(dodam ze chce wszystkie wymienic) i na tym stanelo.

Myslem nad wezykami z silokonu( te oryginalne sa bardzo miekkie i na dodatek jest oplot zewnetrzny na ktorym nie widac pekniec gumowego wezyka)

Masz moze jakies sprawdzone wezyki ktore moglbys mi polecic oraz jaki rozmiar wybrac do poszczegolnych poloczen.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki ważne żeby były grubościenne, by uniknąć ewentualnego zasysania, mogą być fi 3mm...do EGR ewentualnie 4mm

Tu masz takie w miarę z grubymi ściankami: 

https://allegro.pl/oferta/mdc-waz-przewod-podcisnienia-silikonowy-czarny-3mm-10988459280

Lub te:

https://allegro.pl/oferta/przewod-waz-wezyk-podcisnienia-3mm-bk-2mm-scianka-10805325162

Edytowane przez kamil-vag
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienilem wezyki wszytkie na nowe(silokonmowe)

jest poprawa, ale logow jeszcze nie robilem po wymianie,

ale nadal mam wrazenie ze slabo ciagnie  z dolu.

jak zrobie logi, odrazu wrzuce do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...