Jump to content

Recommended Posts

@kamil-vag

robilem dzis z ciekawosci logi EGR w basic setings i auto mi dwa razy zgaslo na EGR ON 

dopiero za 3 razem udalo mi sie zrobic loga ale silnikime w pozycji EGR ON starsznie rzucalo

zerknij na log z 11 kwietnia

https://log.tunezilla.com/chart/472514#H8KLCADCg1RzYAIDTcKOQQrDgzAMBMO/wqLCswUNw7Q3w4YHwrUWwq4gwrHCgsKswoTCtMKvwq8TQ8OpdUbDgypGMF50Z8OMw6TDlMOYIcOcw4LClELChMKnLg/CqcKMw4V0W1vDhwPDjmrDssOhw7MKClc2csKGYcOqw47DpsOowooHw5IhZzEaw4oZw58/BCbDpcOlV8OSw5fDvkTDrMKrMF3CgjbDl8K2w44ywp7CucKnw7QFGxYmHsKmAAAA

 

Link to post
Share on other sites

@kamil-vag

za pierwszym razem nie 

za drugim razem tak (przejechalem kolo 8km i zrobilem loga)

 

 

 

Edited by kubabkb
Link to post
Share on other sites

@kamil-vag wymienilem przypływke na nowa Bosh , ale nic to nie dalo, dalej szarpie silnikiem w BS03 podczas testu EGR.

jutro przyjdzie n18, moze to on pwoduje te problemy

masz jeszcze jakis pomysl Kamil?

 

Link to post
Share on other sites

Nie czepiaj się tego... Twój MAF był ok, nie wiem po co w ogóle go podmieniałes, skąd taki pomysł? masz problem z geo turbiny, daj spokój z tym bs003... N18 też pewnie niepotrzebnie wymienisz, 003 żeby dobrze wyszedł to musi być rozgrzany motor... 

Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o czyszczenie turbo i będziesz to robił sam to kwestia kupienia preparatu dobrego do czyszczenia typu nafta/zmywacz do hamulców no i uszczelki z tego co mi się wydaje są to dwie uszczelki jedna od wirnika i druga od wydechu (jedna jest trójkątna a druga taka przedłużona)

Link to post
Share on other sites

Jak to robić to raz a porządnie, odkręcić kolektor wydechowy, dolotowy, poczyścić co się da z nagaru, czyli wymienić obie uszczelki od kolektorów, do tego do turbiny uszczelka od spływu oleju, od EGRa dwie, od połączenia wydechu z turbo. Sama turbina z kolektorem jest ori bez uszczelki, można tak skręcić, można dać też uszczelkę... 

Link to post
Share on other sites
15 minut temu, kamil-vag napisał:

Jak to robić to raz a porządnie, odkręcić kolektor wydechowy, dolotowy, poczyścić co się da z nagaru, czyli wymienić obie uszczelki od kolektorów, do tego do turbiny uszczelka od spływu oleju, od EGRa dwie, od połączenia wydechu z turbo. Sama turbina z kolektorem jest ori bez uszczelki, można tak skręcić, można dać też uszczelkę... 

dokładnie. Dobrym preparatem do czyszczenia kolektora z nagaru jest preparat do czyszczenia kominków.

 

@kamil-vag myślisz że jest sens czyszczenia elektrycznego EGR'a? Bo mam u siebie i nie wiem czy się za to zabierać.

Edited by fang
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, fang napisał:

myślisz że jest sens czyszczenia elektrycznego EGR'a?

Myślę, że tak, może jeszcze bardziej wskazane profilaktyczne niż w zwykłym podciśnieniowym, tylko tu uwaga, do EGRa nie polecam stosować mocnej chemii, bo ta sprawia że oringi robią się twarde jak plastik i zaczynają przepuszczać olej... 

Link to post
Share on other sites
Teraz, kamil-vag napisał:

Myślę, że tak, może jeszcze bardziej wskazane profilaktyczne niż w zwykłym podciśnieniowym, tylko tu uwaga, do EGRa nie polecam stosować mocnej chemii, bo ta sprawia że oringi robią się twarde jak plastik i zaczynają przepuszczać olej... 

czyli zwykła benzyna ekstrakcyjną albo nitro ta?

Link to post
Share on other sites

dzis doszedl mi zaworek N18 i n239

wymienilem zaworek N18 i auto zaczelo juz  normalnie przyspieszac , nie ma zamulen z niskich obrotow , odzyskalo wigor z niskich obrotow.  uspokoilo sie tez rzucanie silnikem podczas gaszenia auta(rzucanie jest naprawde minimalne).

Zaworka N239 nie wymienilem chociaz zamowilem po numerze oryginalu i nie pasowala wtyczka( dziwna sprawa) 

Logi po wymianie N18 zrobie w wolnej chwili.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...