Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB P1128 za ubogo..


zionx

Rekomendowane odpowiedzi

@przem8 pompa paliwa zmieniona:

http://vaglogi.pl/log-002_033_i3CC8.html

potem dodatkowo filtr paliwa zmieniony:

http://vaglogi.pl/log-002_033_79NbMt.html

 

i?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

Nic się nie zmieniło. Ten soft jest do wywalenia wg mnie. 

Kupiłem taki zestaw do spr ciśnienia paliwa, na starej pompie na jałowych wskazówka latała jak skrzydła muchy między 3,5-4 bar, po przegazowaniu normowało się do 3,9-4 bar.

Po zmianie pompy ciśnienie na jałowych jak i po przegazowaniu sztywno 4 bar.

Zegar w tym zestawie ma dość krótki przewód (ma on bolczyk popychający na wyjściu, przez co nie trzeba było odkręcać "wentylka" na listwie), więc nie mogłem go przełożyć nad maskę żeby obserwować ciśnienie podczas jazdy..

Co nie zmienia faktu, że przed i po zmianie pompy wtryski pętlą więc pompy już winić nie można, tak jak i filtra paliwa z regulatorem (był Hengst, teraz wleciał Mahle 3 króćce)

Czyli co? Zostały do wymiany wtryski? Czy faktycznie tylko reklamacja softu?..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, soul87 napisał:

Reklamacja softu, zrób jeszcze loga 002 033 031 dla pewnosci 

Zrobiłem raz jeszcze komplet i ten dla cb

http://vaglogi.pl/log-003_020_0E0u2s.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_216bP.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_031_0sNcP0.html

I co mam Krzyśkowi powiedzieć? :D  Że co ma poprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, soul87 napisał:

Może lepiej znajdź innego tunera 

Szerzej znanego jako GTO z digitune :) złej opinii na jego temat na forum chyba nie znajdziesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem nie komentuje. Mam nadzieję że dojdziesz do ładu. Lambda zadana jest za bogata plus zadane obciążenie za duże jak na seryjne wtryski.

Taki tuner chhba powinien wiedzieć takie rzeczy 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, soul87 napisał:

Nie wiem nie komentuje. Mam nadzieję że dojdziesz do ładu. Lambda zadana jest za bogata plus zadane obciążenie za duże jak na seryjne wtryski.

Taki tuner chhba powinien wiedzieć takie rzeczy 

Ale gdzie masz zadane mniej niż 0,8? Chyba patrzysz na osiągnięte, a nie zadane :>

W 1 poście napisałem że wtryski nie są seryjne, są założone 0280156023 ..

Doceniam że pomagasz, ale nie czytając całości możesz mi nie najlepiej doradzić, a już trochę ostatnimi czasy niepotrzebnie wymieniłem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm faktycznie

aczkolwiek i tak dziwnie zachowuje sie tem soft. Mimo lambdy bogatszej niz zadana on dalej podlewa benzynę korekta na plus...

Sonda lambda jest sprawna ?

Czy przypadkiem diagnostyka sondy przed katalizatorem w została wyłączona w sofcie ? Widziałem już i takie kwiatki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, soul87 napisał:

Hmmm faktycznie

aczkolwiek i tak dziwnie zachowuje sie tem soft. Mimo lambdy bogatszej niz zadana on dalej podlewa benzynę korekta na plus...

Sonda lambda jest sprawna ?

Czy przypadkiem diagnostyka sondy przed katalizatorem w została wyłączona w sofcie ? Widziałem już i takie kwiatki 

Na pewno sonda ZA katalizatorem została odłączona przy robieniu softu (fakt faktem pojawia się w pamięci sterownika błąd 2 sondy, zbyt wolna komunikacja czy jakoś tak, ale nie wywala to checka na desce, po prostu jest w pamięci błędów i mam się tym nie przejmować).

Masz jakiś sprawdzony sposób jak sprawdzić poprawność działania 1 sondy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. Ja ja wylaczam druga sonde w softach to błędów nie ma nigdzie ...

Kto go tam wie czy taki stan ecu nie powoduje dziwnych zachowań. 

Sposób to tylko zajrzeć w soft i zobavzyc jak jest ekologia czyli sonda kat itp wyłączona. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, soul87 napisał:

Nie wiem. Ja ja wylaczam druga sonde w softach to błędów nie ma nigdzie ...

Kto go tam wie czy taki stan ecu nie powoduje dziwnych zachowań. 

Sposób to tylko zajrzeć w soft i zobavzyc jak jest ekologia czyli sonda kat itp wyłączona. 

A po logu grupy 33 nie można stwierdzić czy sonda działa poprawnie? Niby wartości się tam zmieniają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio przypadek podobny gdzie korekty były masakrycznie na plus .. okazało się że sonda była niesprawna ale ecu nie sygnalizowało tefo bo w sofcie była wyłączona diagnostyka również pierwszej sondy ... pokazywała głupoty.  Bez zajrzenia ww soft było to ciężkie do zdiagnozowania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.04.2021 o 21:55, soul87 napisał:

Miałem ostatnio przypadek podobny gdzie korekty były masakrycznie na plus .. okazało się że sonda była niesprawna ale ecu nie sygnalizowało tefo bo w sofcie była wyłączona diagnostyka również pierwszej sondy ... pokazywała głupoty.  Bez zajrzenia ww soft było to ciężkie do zdiagnozowania 

Mała aktualizacja

Przepływomierz zmieniony na ten co ma być.

Sonda lambda podmieniona i dalej lipa.. Po wykasowaniu błędów w grupie 1 lambda po chwili wlatuje na +25% w grupie 31 na 1.991 i tyle..

Wkurzyłem się, wykręciłem lambdę, założyłem znów starą (przez ten czas silnik ostygł), odpalam, kasuje błędy, sonda pracuje ! Wartości na postoju w gr 1 zmieniają się +/- 4% no to mówię jadę na moją miejscówe zrobić logi, po drodze zerkałem sobie na parametry, na przepływce mignęło 180 coś, także raczej z nią wszystko spoko, lambda sobie pracuje, czasy wtrysków przy bucie nadal spore, czasem 23ms, ale mniejsza..

Zatrzymuję się żeby pokasować błędy i ustawić się do loga - jeb gr 1 +25% gr 31 1,991...

Na odpalonym silniku jeszcze poprzepinałem kostki z sondy, ale od razu na tej i na tej wskakiwało +25% wtryski 5,2ms, nierówno pracuje i lipa..

Poczekałem znowu aż ostygnie, skasowałem błędy, odpalam i nadal +25% ale po chwili zaczęło spadać i znowu dobrze liczyła na postoju +/- 4%

Tak sobie stałem, temp dobiła do 90* i po jakichś kolejncyh 3 minutach.. +25%

 

Już się załamuję, doradźcie coś :/

 

I jeszcze 1 pytanie: jak tymczasowo jeździć - na podpiętej sondzie (gr1 +25% gr 31 1,991 i wali paliwem aż miło) czy odpiętej (gr 31 i stoi na 1.0) ??

Edytowane przez zionx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, soul87 napisał:

Co sie dzieje z przepływem jak leci na +25 na wolnych ? 

Podnosi się kilka gram i czasy wtrysków też kilka ms, nie pamiętam jakie dokładnie wartości :/

A jaki powinien być na jałowych przepływ i czasy wtrysków? Czasy wtrysków to chyba ciężko określić, bo to zależne od ich wydajności?

Edytowane przez zionx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...