adriano9405 0 Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 Chciałbym wstawić filtr typu grzybek od FMIC raczej byle czego nie powinni sprzedać i teraz pytanie: czy muszę wstawiać od razu sztywny TIP czy mogę mieć na ori dolocie go założone ? To jest filtr suchy czy mokry ? Czy coś może jeszcze ucierpieć oprócz mapsensora? Czy ma ktoś coś innego godnego polecenia? Audi na turbinie garrett, większych wtryskach i wystrojona na około 220KM takie info dostałem ale nie sprawdzałem jeszcze na hamowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Po co Ci to? seryjny filtr w serii puszcze ogarnia grubo ponad 300 koni nie MAP, a MAF moze dostac po d*pie + turbo i motor od zasysania syfu/olejku jesli bedzie nieumiejetnie eksploatowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriano9405 0 Opublikowano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 7 godzin temu, DivaynEays napisał: Po co Ci to? seryjny filtr w serii puszcze ogarnia grubo ponad 300 koni nie MAP, a MAF moze dostac po d*pie + turbo i motor od zasysania syfu/olejku jesli bedzie nieumiejetnie eksploatowany Głównie chodzi o ten efekt dźwiękowy, jeżeli filtr jest suchy to nie będzie problemu z żadnym olejkiem w turbo czy na MAF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 z tego co wiem grzyb HKS jest suchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Kwestia też po jakich drogach jeżdzidz ? Jeśli dojazdówka do domu np. to szuter lub w pobliżu coś budują to miej świadomość , że dużo syfu zostanie zassane. Sportowe filtry mają większą przepuszczalność w celu zmniejszenia oporów powietrza podczas zasysania go do silnika a co za tym idzie nie filtrują tak dokładnie jak OEMowe. Na pewno poprawi się reakcja na gaz bardzo minimalnie ,bedzie nieco głośniejszy silnik. Po za tym filtr musi być oddzielony przegrodą termiczną w komorze silnika aby zasysał chłodne powietrze jej brak spowoduje pogorszenie osiągów w stosunku do serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się