Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4B5 2.4 b+g. Odpala i gasnie


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze swoja Audi. Dzis po wymianie oleju i chlodnicy przejechala normalnie ok 50km(nie byla oszczedzana).  Zgasiłem auto i po jakijes godzinie chcialem odpalic a tu taka niespodzianka jak na filmiku. Ktos pomoze?  1999r

Edytowane przez Bartek1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik podlaczyl kompa. Blad czujnika polozenia walkow. Moze byc uszkodzony? Czy luzne przewody od masy moga dawac takie bledy? Swieci sie epc oraz inne widoczne na filmiku.

 

Edytowane przez Bartek1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pojawił sie znów problem. Auto odpala, obroty falują, smierdzi gazem i benzyna. Po odpaleniu obroty sięgają nawet 2500. Wyskoczyl blad zbyt ubogiej mieszanki, usunalem i wiecej sie nie pojawil ale problem nie zniknął. Auto ma wsadzony pelny przelot bez katow i sond. Zamiast sond są wsadzone jakieś emulatory. Wyskoczyl tez blad sondy 1.

Zrobiłem zdjecia, nie wiem czy to cos moze pomoc

IBB.CO

Image IMG-20210509-160602 hosted in ImgBB

 

IBB.CO

Image IMG-20210509-160311 hosted in ImgBB

 

IBB.CO

Image IMG-20210509-160250 hosted in ImgBB

 

 

Dodam jeszcze,że hamulec po nacisnieciu zaraz po odpaleniu auta robi się twardy i auto nie hamuje.

 

 

Edytowane przez Bartek1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że tam sporo się dzieje.

To co pokazujesz to jest najzwyklejszy zaworek ON/OFF. Tu masz schemat podciśnień:

WORKSHOP-MANUALS.COM

A4 Mk1 > Audi Workshop Manuals > Power unit > 6-cylinder engine (5 valve), mechanics > Engine assy,cylinder block,crankcase > Removing and installing engine > Vacuum connections

 

Sprawdź czy nie odpadł przewód podciśnienia między kolektorem dolotowym a serwem hamulcowym. To by tłumaczyło twardy hamulec i falowanie obrotów.

W ogóle to jak chcesz żeby ten silnik jakkolwiek pracował, to wymień wszystkie te wężyki. Przewód 4mm średnicy wewnętrzej, koszt 2zł/metr potrzeba ze 2 metry. Tam musi być wszystko szczelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że pękła rurka/wąż przy ezektorze i stąd ten objaw. IMG_20210510_174150.jpgIMG_20210510_174140.jpg

W dniu 14.05.2021 o 15:04, matmac napisał:

W ogóle to jak chcesz żeby ten silnik jakkolwiek pracował, to wymień wszystkie te wężyki. Przewód 4mm średnicy wewnętrzej, koszt 2zł/metr potrzeba ze 2 metry. Tam musi być wszystko szczelne.

Tak wiem. Na dniach mi przyjdzie wężyk i będą wymienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...