Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drży po odpaleniu


Mlody33

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. 

Mam taki problem. Gdy auto odpalę to one skacze na obrotach i całe drży i pracuje jak traktor. Gdy troszkę przy gazuję to po jakim czasie przechodzi i można normalnie jeździć 

Wywala mi takie błędy 

16684 wykrycie losowego/wielokrotnego przerwania zapłonu cylindra 

16685 wykrycie przerwania zapłonu cylindra pierwszego 

Dodam że świece zmieniłem, kable nie są przerwane i wyglądają na ok bo 3 lata temu były kupowane. Dodam że posiadam LPG. 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem świece, cewkę zapłonową i kable zapłonowe na nowe ale nadal drży i pracuje na traktor i te same błędy wywala. W załączniku będą krótkie filmy. Ma ktoś jakiś pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prawdę nikt nie ma pomysłu co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonaj pomiar ciśnienia w cylindrach.

Czy na LPG też drży???

Edytowane przez Busiek100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na LPG wszystko normalnie jest. Dziś byłem u elektryka to powiedział jak by rozrząd się przestawił albo pasek się wydłużył od rozrządu. Gdzieś tam wchodził w bloki i mówi że pokazuje mu w którymś bloku który odpowiada za rozrząd wartości od 3 do 5 a powinno być mniej więcej na 0. Dodał że przez to silnik na zimnym silniku będzie za dużo paliwa i temu na cylindrach nie chodzi prawidłowo. Wystarczy żeby trochę przy gazować i będzie wszystko w porządku... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W aucie mojego ojca było podobnie i też miał wtedy właśnie z rozrządem kłopot, więc pewnie trafione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo, rozrząd miałem źle ustawiony było tak samo, teraz rozrząd zmieniony, ustawiony dobrze i dalej to samo , u mnie tylko tak działa na ssaniu ale wtedy bardzo czuć paliwo w środku auta i wydaje mi się, że mega dużo pali nawet przy jeździe na gazie. Nie mam zielonego pojęcia co to może być, może wtryskiwacze już nie dają rady, czytałem, że może pompka paliwa jest źle ustawiona i za dużo paliwa podaje ale czy to jest realne to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się ustawia pompe paliwa? Ale bajki. Masz regulator ciśnienia paliwa, który odpowiada za utrzymanie stałego, zadanego ciśnienia. Pompa paliwa może dawać za małe ciśnienie co najwyżej i być po prostu niewydajna. 

POdepnij manometr pod listwę i się dowiesz jakie jest ciśnienie paliwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

A jak się ustawia pompe paliwa? Ale bajki. Masz regulator ciśnienia paliwa, który odpowiada za utrzymanie stałego, zadanego ciśnienia. Pompa paliwa może dawać za małe ciśnienie co najwyżej i być po prostu niewydajna. 

POdepnij manometr pod listwę i się dowiesz jakie jest ciśnienie paliwa. 

Tak jak napisałem, gdzieś na innym forum tak przeczytałem ? chyba, że to pisali o pompie wtryskowej ale to raczej w TDI a tu jest inny temat, no trudno ?

A jakie mogą być objawy gdy pompa paliwa daje za małe ciśnienie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, k232 napisał:

jakie mogą być objawy gdy pompa paliwa daje za małe ciśnienie ?

Problemy z odpalaniem, błąd ubogiej mieszanki, korekty lambdy poza normą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2021 o 13:52, Mlody33 napisał:

Siemka. 

Mam taki problem. Gdy auto odpalę to one skacze na obrotach i całe drży i pracuje jak traktor. Gdy troszkę przy gazuję to po jakim czasie przechodzi i można normalnie jeździć 

Wywala mi takie błędy 

16684 wykrycie losowego/wielokrotnego przerwania zapłonu cylindra 

16685 wykrycie przerwania zapłonu cylindra pierwszego 

Dodam że świece zmieniłem, kable nie są przerwane i wyglądają na ok bo 3 lata temu były kupowane. Dodam że posiadam LPG. 

 

 

 

 

Jeszcze winny może być przepływomierz ale u Ciebie wywala błąd cylindra także szukaj w tym kierunku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem rozrząd jest ok. Żeby Ci przeskoczył  pasek albo się rozciągnął to miałbyś błąd od czujnika wałka rozrządu, a z tego co piszesz to nie ma takiego błędu. Ten elektryk co Ci sprawdzał rozrząd poprzez interfejs to prawdopodobnie odczytał w którejś grupie   z czujnika wałka rozrządu położenie wałka ssącego i pewnie masz napinacz łańcucha do wymiany lub zapchany smok lub pompa oleju nie daje dobrego ciśnienia. Wtedy na jałowym będą właśnie wartości poniżej normy, a jak podniesiesz obroty wzrasta ciśnienie oleju i napina się łańcuch i wartości z czujnika się poprawiają.Takie moje zdanie.

Wyjmij listwę wtryskową i włóż w butelki plastikowe wtryski PB i niech ktoś kręci rozrusznikiem zobacz jak rozpylają i czy równo podają paliwo skoro na LPG jest ok, to tym bardziej nie szukaj problemu w rozrządzie i w układzie zapłonowym.

A może mapa benzynowa się rozjechała od LPG. Pojeźdź trochę na samej benzynie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...