Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy w sterowniku silnika A4 B6 1.6 ALZ


zimmeek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam A4 B6 1.6 ALZ z instalacją LPG, samochód ostatnio wyrzuca następujące błędy...

16555 - Zespół 1; system pomiaru paliwa 
            P0171 - 006 - system za ubogi - Sporadyczny
16555 - Zespół 1; system pomiaru paliwa 
            P0171 - 006 - system za ubogi - Sporadyczny
16515 - Zespół 1; sonda 1 
            P0131 - 007 - napięcie za niskie - Sporadyczny

 

Proszę o pomoc samochód ma wymieniony katalizator kilka lat temu na nowy (2017r) LPG od 2015 roku instalacja STAG regulowana raz w roku. Ostatnio samochód po regulacji i błędy dalej się pojawiają.

 

Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, logi zrobione dodaje tutaj jakby coś to daj email wyśle. Pozdrawiam.

 

LOG-dynamicznieLPG.xlsx LOG-dynamiczniePB.xlsx LOG-statycznieLPG.xlsx LOG-statyczniePB.xlsx

Edytowane przez zimmeek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale która sonda za czy przed? Widzę że nie widać które logi są na lpg a które na pb jak coś to mogę dać znać które są ktore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to co teraz? Można jeszcze jakoś sprawdzić? Czy zostaje tylko wymiana? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok nie ma problemu znam jej numer 06B 906 265 B, jaką kupić jakiej firmy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka jaka idzie na pierwszy montaż, a w tym silniku aż tak się nie orientuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zapomniałem się odezwać, przem8 miałeś rację wymiana sondy pomogła od ponad roku spokój z błędami. Pozostał tylko problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić mianowicie mam wrażenie że mapy benzynowe rozjeżdżają się z biegiem czasu co skutkuje nierównomierna praca zaraz po rozruchu (szarpanie) i brak mocy po ruszeniu z niskich obrotów. Po minucie max 2 od rozruchu wszystko jest ok moc i brak szarpnięć. Pomaga przejechanie 50km na benzynie mapy wracają i tak na okrągło. Mapy gazowe były sprawdzane i dostrojone podczas jazdy na pb a po jakimś czasie powtórka... Jedyny błąd jaki mam to 16825 od odpowietrzenia zbiornika paliwa.

Pomożecie? 

Edytowane przez zimmeek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz korekty długoterminowe po jeździe na gazie i zrób loga 2+33 z dłuższej jazdy na lpg to Ci powiem co z lpg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w której grupie znajdę korekty długoterminowe? Mam je zrobić na gazie po przejechaniu minimum 10km tak żeby silnik osiągnął właściwą temp? A kolejne pytanie to loga zrobić podczas jazdy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 32 gr. Są dlugoterminowe. Jeśli nie kasowales błędów i jeździłeś na lpg to wystarczy, że tylko zrobisz screena tych wartości. 

2 godziny temu, zimmeek napisał:

kolejne pytanie to loga zrobić podczas jazdy? 

 

15 godzin temu, przem8 napisał:

i zrób loga 2+33 z dłuższej jazdy na lpg to Ci powiem co z lpg. 

Czytanie ze zrozumieniem się kłania... 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok logi zrobione mam nadzieje że zrobiłem dobrze jak coś to poprawię:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

dorzucam screen grupy 032 ale wydaje mi się że to nie o te wartości chodziło.

grupa 032.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy sondę zakladałes? 

Zrób log statyczny i dynamiczny(z pedałemw podłodze) do 6 tys 2+33 na pb po skasowaniu błędów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda została zakupiona identyczna używana z powodu braku dostępności nowej oryginalnej NTK w trakcie zakupów. Zamontowanie używanej jak widać pomogło ale nie wiem w jakim stopniu. Nie kupowałem zamienników tak jak pisałeś że najlepiej taka jak na pierwszy montaż. Zrobiłem logi na pb jak pisałeś, po zakończeniu dynamicznego wyskoczyło wypadanie zapłonu na 3 cylindrze co się zdarzyło po raz pierwszy (błąd 16687, P0303-008 rozpoznane wypadanie zapłonów sporadyczne)

http://vaglogi.pl/log-002_033_NZjD2.html dynamiczny

http://vaglogi.pl/log-002_033_a10z8.html statyczny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...