Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawianie kąta synchronizacji w silniku Audi TDI PD


voytek80

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie w AWX sa takie 3 bolce zaraz foto dam jak to zrobić?? Wie ktoś :slina: :slina: :slina:

20110310122.jpg

co w tym nadzwyczajnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, dzięki za fotostory wczoraj ustawiłem u siebie i najlepsze co udało się ustawić to -0.6 0.0 0.6 z tym że na na fisie spalanie na wolnych obrotach wskoczyło na 0,7 l/h wcześniej było 0,6 czasem 0,5. Czyżby lekki plus (0.6 1.1 1.7) powodował mniejsze spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po ustawieniu kąta na "0"(nie sprawdzałem w czasie jazdy czy się zmienia)odstawiłem auto i w nocy gdy pojechałem do pracy okazało się, że auto nie przyspiesza, jedzie gorzej niż z np.odpiętym przepływomierzem-turbo nie pracuje praktycznie, natomiast nie słychać już zgrzytania przy zmianie biegów, które dochodziło ze skrzyni przed zmianą kąta. Auto odpala tak jak i przedtem od strzała. Pomocy!:(

PS. Przed ustawieniem kąta na "0" wartość wyświetlana na VAG-u wynosiła -7, -6.

Problem rozwiązany- nie była to wina kąta synchronizacji- mój ojciec źle wężyki od podciśnienia podpiął także przepraszam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!!

Rowniez posiadam ajm. U mnie synchronizacja skaluje miedzy 1.1-1.4. Spalanie chwilowe 0.6.

Ostatnio mechanik mi zmienial calkowity rozrzad plus 2 paski wieloklinowe .

Czy te wartosci sa ok? czy jechac do goscia na reklamacje?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest ok bo zajmuje sie wynik w widełkach +3...-3

ale zawsze mozna poprawic :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie bo cos mi sie wydaje ze zacząl 1 litr wiecej palic.

Pojezdze jeszcze tydzien i oblicze wynik spalania. Jak bedzie wieksze od normy to bede kalibrowal.

Norma to ok 7 litrow miasto opony 16cali 205/55.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!!

Rowniez posiadam ajm. U mnie synchronizacja skaluje miedzy 1.1-1.4. Spalanie chwilowe 0.6.

Ostatnio mechanik mi zmienial calkowity rozrzad plus 2 paski wieloklinowe .

Czy te wartosci sa ok? czy jechac do goscia na reklamacje?

Ja wklejałem logi na forum w których był kąt 0.6-1.1 to kazali Panowie ustawić na 0.0 :gwizdanie:

Ustaw dla świętego spokoju na 0.0.. prosta sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki voytek80 za reportaz. Dzisiaj ustawilem kąt synchronizacji. Na 0.0 z 0.3 w mijanke. Mysle tak bedzie dobrze.

Spalanie chwilowe mam w grupie 15 0.6l/h.

Powiedzcie mi ile u was wychodzi spalanie chwilowe oraz w miescie i na trasie w silnikach ajm.

:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu kwestia to nie spalanie w ogóle tylko zmiany w spalaniu spowodowane ustawieniem synchronizacji na 0.0, to też znajdziesz w tamtym wątku :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że w silniku BKE (B6, B7) duża śruba jest na klucz 18 (nie 19 jak w opisie), żeby iść na plus trzeba kręcić w prawo (nie w lewo jak w opisie) :mysli:

w AVF tez jest 18-tka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie kąt od -1.1 do -1.7. Równo rok temu mechanik wymieniał rozrząd i pewnie nie miał czym tego ustawić. Mam też problemy ze startem i przez kilka pierwszych sekund telepie mi budą. Przed pomiarem rozgrzałem auto na jałowym do 80 stopni i na jałowym bez gazu pokazało mi właśnie te wartości kąta (prawie ciągle -1.1 a czasami na ułamek sekundy skoczyło na -1.7). Czy wiele mi pomoże zbliżenie się do zera bo w normie ogólnie rzecz biorąc się mieszczę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

im dokładniej tym lepiej

ustawienie zajmie Ci 15 minut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, u mnie po wymianie rozrzadu tez bylo -1,1, wrocilem i kazalem zmienic na "0". Po pół roku sprawdziłem dla sportu i było wówczas dokładnie +1,1. Zmieniłem na 0 i jest 0. A potem mechanik sie interesował z usmieszkiem czy nie wzrósł kąt po rozciągnięciu paska. A przez minę mu aż świeciło, "takie to stare i głupie żeby młodocianów na forach słuchac i cytowąć". Praktyka górą :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego masz za słabo naciągnięty napinacz [br]Dopisany: 13 Luty 2012, 21:48_________________________________________________koledzy mam taki problem ze udało mi się ustawić zapłon w granicach -0,6 -0 ale mam wrażenie ze ma mula lekkiego i tak się zastanawiam czy nie lepiej by chodził w plusie Jakieś sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej, gdy wypróbujesz różne warianty "na plus" i "na minus". Każdy ma inne odczucia z jazdy po ustawieniu różnych wartości :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli najlepiej było by sprawdzić na hamowni jak jest lepiej czy 0,0 czy 1,0 czy może -1,0.

będę hamował swoje auto w następnym tyg to pogadam to może zgodzą się na taki mały test :) pozdrawiam:) :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...