kudalty66 3 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 no dobrze, ale co jest lepsze w tym wypadku, czy to zależy od każdego odosobnionego silnika???? ma byc na ''0'' ale pali więcej, ale jest dynamiczny silnik, to co lepiej zeby był zamulony i mało palił??? ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habcio19 0 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 filmik moze komuś sie przyda:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szneider 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam. Ustawialiśmy z kumplem w A6 AWX kąt synchronizacji. Na początku miał -4, korekcje pompowtryskiwaczy w grupie 13 były -1,5, -0,46,-0,54, 1,78, spalanie na postoju 0,8l/h. Po zmianie w okolicach zera, korekcje zmieniły się -0,45, -0,20, -0,25, 0,87, spalanie 0,5l/h. Po zmianie kata na 1,7-2 korekcje -0,25, -0,1, -0,1, 0,35, spalanie 0,4l/h. Wszystkie pompki ustawione na 225 stopni. Dlaczego występują, takie duże rozbieżności w korekcjach zależnie od ustawionego kąta synchronizacji wałka rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas Oslo 0 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 widocznie zmieniając kąt z, przestawiasz wałek i zmieniają się korekcje hmm ponoć korekcje kolo + - 2 to juz pompki do wymiany a tu moze wystarczy kat poprawić ,, no ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albi281 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witam Panowie,podpinam się pod temat:Próbowałem ustawić wałek w A3 1,9 110 km (słabo pali na ciepłym silniku,wskazanie na vagu około 7-8 )po zdjęciu osłony się przyciąłem bo wygląda to inaczej niż w mojej A4 AJM czyli 3 śruby 13 są na kole tym przy pompie.Po przestawieniu odczyty waga zmieniły się na od1.1 do1.8 ale w bs wraca do 7-8. czy tak ma być czy coś pop.......em. Dodam tylko że moja znikoma wiedza oparta jest na A4 AJM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 przecież w 110KM nie masz PD więc nie ma czego synchronizacji ustawiać - tam tylko ustawiasz kąt wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 w silniku110 KM nie ustawiasz kąta synchronizacji tylko kąt wtrysku na pompie wtryskowej a powodem złego odpalania na ciepłym moze być czujnik temperatury lub wydajnośc pompy wtryskowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albi281 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Czyli mam rozumieć że to co przestawiłem to kąt wtrysku?Jak to sprawdzić żeby było ok. może jakieś instrukcje ?I gdzie się znajduje ten czujnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 poszukaj w temacie silników na pompie a nie tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albi281 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Qżwa nie mogę znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 W dziale warsztat zrób to sam jest opis i zdjecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Witam Panowie,podpinam się pod temat:Próbowałem ustawić wałek w A3 1,9 110 km (słabo pali na ciepłym silniku,wskazanie na vagu około 7-8 )po zdjęciu osłony się przyciąłem bo wygląda to inaczej niż w mojej A4 AJM czyli 3 śruby 13 są na kole tym przy pompie.Po przestawieniu odczyty waga zmieniły się na od1.1 do1.8 ale w bs wraca do 7-8. czy tak ma być czy coś pop.......em. Dodam tylko że moja znikoma wiedza oparta jest na A4 AJM. W nowszych TDI na pompie kąt wtrysku ustawia się tak samo jak w PD kąt synchronizacji, tyle że koło z fasolkami jest na pompie, a nie na wałku. Wszystko masz w porządku, tylko doszukaj sobie jak sprawdzić wartość kąta wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albi281 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 już ogarnięte,fasolkami na pompie ustawiłem wartość 48-55 lepiej się nie dało,do tego zwiększyłem dawkę paliwa przy odpalaniu i teraz jest git,dziękuję za zainteresowanie i cenne podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 będzie palił jak przed ale będzie słabszy - "0" to optymalna równowaga pomiędzy osiągami i spalaniem - jak wcześniej ci mniej pokazywał przy złym kącie tzn palił źle Ja tak zrobiłem i żadnej różnicy nie zauważyłem ,a jak ustawiłem na 0 to żarł jak smok jakieś 3l więcej Ja dzisiaj przestawiłem na 0 było -1,6; średnie spalanie dotychczas mierzone na dystansie 1800km wyszło 6,31L; zatankowałem do pełna 64 litry dzisiaj dam znać jak wygląda spalanie po regulacji kąta ---------- Post dopisany 01-06-2014 at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany 06-05-2014 at 20:56 ---------- Przejechałem 957 km po regulacji i wynik 6,56L, czyli nie pomogło zobaczymy jak zrobię więcej km bo ostatnio sporo po mieście pomykałem więc to mogło być przyczyną ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newman1 0 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) pomóżcie rozwiązać problem. próbowałem u siebie ustawić synchro, po vagu pokazywało +3,7. zrobiłem wg instrukcji ale teraz nie chce w ogóle odpalić i świecą kontrolki esp. co mogło się stać? silnik awx 131 km.czy jest możliwość zepsucia wałka? ewentualnie co może się stać podczas próby uruchmienia silnika? Edytowane 29 Grudnia 2015 przez newman1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Za bardzo przestawiles koło tutaj robisz ruch dosłownie milimetr musisz w przeciwną stronę teraz Edytowane 29 Grudnia 2015 przez goldi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobiiv 0 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Panowie, będę się zabierał do tematu korekcji. Szybkie pytanie, jakim momentem dokręcać te trzy śruby na rozrządzie w AJM? 40Nm czy 25Nm? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pjurzak 1 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 U mnie tak jest podczas jazdy czasem zmieni sie do +0.3 -0.3 Czyli jest ok Wysłane z iPhone 6s za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 U mnie tak jest podczas jazdy czasem zmieni sie do +0.3 -0.3 Czyli jest ok Wysłane z iPhone 6s za pomocą Tapatalk Synchronizacja ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 u mnie synchro walilo az 8-9. A sprawdzilem przypadkiem bo ciezko palil na cieplym i koles to sprawdzimy synchro. A wymianielem paski i mechanik krecil tym kolem bo cos mu pasek nie chcial sie dopasowac i pytam go czy to ma jakies znaczenie. Nie cos ty. No to nie. Silnik latal jak zwykle. moc mial. No ale co z tym odpalaniem. Koles sprawdza kompem i w szoku. Wali ze synchro masakra. Trza przestawic. Chlopaki udaloa sie trafic na 0 -0,6 tak sobie skacze. Niby nic wielkiego. Ale na Boga przybylo masakrycznie mocy. Tak teraz za***rdala na kazym biegu ze jestem w szoku jak taka mala zmiana walkiem i taki przyrost. Chyba musialem sie wtrafic w jakies doslownie idealne ustawienie. A taki jest czuly na gaz jak bym mial mooda na 200 km Niestety odpalanie przy 90 st poprawilo sie nieznacznie. Trza dawke podniesc startowa:( Pokazuje ze mam ustawione na min. Ale to juz kiedy indziej. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się