Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawianie kąta synchronizacji w silniku Audi TDI PD


voytek80

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, k232 napisał:

Jak na ciepłym słabo pali to sprawdź czujnik położenia wału korbowego.

dawki rozruchowe do poprawki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, k232 napisał:

Jak na ciepłym słabo pali to sprawdź czujnik położenia wału korbowego.

jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem synchronizację ń +1.1 i auto odpala dużo lepiej na ciepłym ale dawki też spróbuję ogarnąć.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, misiek95 napisał:

jak?

Wyciągnij i miernikiem pasuje posprawdzać napięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie próbowałem dziś zmienić kat synchronizacji. Odkrecilem 3 śruby na klucz 13 potemu przeszedłem do tej większej śruby u mnie w ajm jest na klucz 18 chciałem wartośc zwiększyć wiec przekrecalem w lewo blaszka nawet nie ruszyła a zaczęła mi się odkręcac śruba co mam z tym zrobić? Czyżby ta blaszka z tyłu "zespawala" się z kolem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć !

Nabyłem ostatnio kolejne B6 AWX. W chwili zakupu dokładnie osłuchałem silnik i wszystko było w porządku. Niestety podczas podłączania komputera zapomniałem spojrzeć na.... kąt synchronizacji i skupiłem się tylko na pompkach ( ideał, skaczą od -0,3mg do +0,3mg). Po przejechaniu autem ok 1000 km zaczeło buczeć z filtra.. Jak przymknę ręką tak na ok 30% EGR to buczenie znika. Podłączyłem komputer znów i zobaczyłem że pompki stoją w dalej w tych samych granicach ale kąt synchro wynosi -5. Czy istnieje jakieś prawdopodobieństwo że jak ustawie na okolice 0.0 to buczenie się zmniejszy ? Czy po prostu w czasie tych 1000 km zaczeło coś się dziać z wałkiem i szklankami i stąd te buczenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.08.2017 o 12:14, simsonek napisał:

Cześć !

Nabyłem ostatnio kolejne B6 AWX. W chwili zakupu dokładnie osłuchałem silnik i wszystko było w porządku. Niestety podczas podłączania komputera zapomniałem spojrzeć na.... kąt synchronizacji i skupiłem się tylko na pompkach ( ideał, skaczą od -0,3mg do +0,3mg). Po przejechaniu autem ok 1000 km zaczeło buczeć z filtra.. Jak przymknę ręką tak na ok 30% EGR to buczenie znika. Podłączyłem komputer znów i zobaczyłem że pompki stoją w dalej w tych samych granicach ale kąt synchro wynosi -5. Czy istnieje jakieś prawdopodobieństwo że jak ustawie na okolice 0.0 to buczenie się zmniejszy ? Czy po prostu w czasie tych 1000 km zaczeło coś się dziać z wałkiem i szklankami i stąd te buczenie ?

Halo, witam wszystkicg

Czy ktoś powie mi, jaką wartość ma być w grupie 4 okno 2?  Mam teraz +5, więc jest to zbyt pozny wtrysk tak? 

Silnik 2.0 tdi brd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, scania1213 napisał:

Halo, witam wszystkicg

Czy ktoś powie mi, jaką wartość ma być w grupie 4 okno 2?  Mam teraz +5, więc jest to zbyt pozny wtrysk tak? 

Silnik 2.0 tdi brd 

Ważne jest okno nr 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Dev napisał:

Ważne jest okno nr 4

Okno 4 tzn walki wydechowy i ssący już są na - 2, zostało mi okno 2 ponoć powinno być 1 atdc, ale nie jestem pewny i fajnie gdyby ktoś podpowiedzial.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie....jaki macie ustawiony kat synch w waszych BPW? I tym samym jakie spalanie na biegu jalowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny temat ale czy ten opis z pierwszego postu moge stosowac do silnika 2.0 tdi BRD czy raczej tej w ktorym jest opisane ze trzeba miec blokady ?

Edytowane przez julo23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z drgającym silnikiem, czy może w silnikach typu CAGA 2.0 TDI CR tez ustawia sie kąt synchronizacji ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, AndrzejewskiA4B8 napisał:

Witam, mam problem z drgającym silnikiem, czy może w silnikach typu CAGA 2.0 TDI CR tez ustawia sie kąt synchronizacji ? 

Owszem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A W A4 B8 2014 2.0 TDI w vcds gdzie się kąt wtrysku, mam vcdsa po angielsku i gdzie trzeba wejść żeby to sprawdzić ?

Edytowane przez Darwek24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w A4 B8 gdzie sprawdzimy synchro w vcds mam program  po angielsku i nie wiem gdzie to sprawdzić, nie mam aktywnego pola 08 ani ani w pomiarze rozszerzonym nie mam   191 synchronous angle vcds 12.12 gdzie to bedzie ?

Edytowane przez Darwek24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2017 o 21:09, Dev napisał(a):

Prawidłowe ustawienie rozrządu zaczyna się od właściwego ustawienia wału korbowego,  potem ustawiasz wałek a po odpaleniu robisz synchronizację. 

DEV czy ustawiając rozrząd na blokadach (silnik AVF) jest możliwość żeby był przestawiony o 1 ząbek? 

Edytowane przez lucasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którym.miejscu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Dev napisał(a):

W którym.miejscu ?

Mam problem z kątem synchronizacji wałka rozrządu. Po dynamicznej jeździe nazajutrz następnego dnia samochód nie odpala - przestawia się kąt synchronizacji i trzeba go regulować. Oddałem samochód do mechanika wymienił rozrząd na blokadach po czym samochód nie odpalił a kąt aynchronizacji był poza zakresem. Co może być przyczyną że tak się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej 

Ustaw wał na znak, zdejmij pokrywę I weź lusterko, zobacz czy wejdzie Ci górna blokada. Jeżeli nie to popuść 3 śruby 13tki a kluczem 18cie ustaw koło tak aby weszła blokada. Jak wejdzie to zakręć te trzy 13tki i sprawdź synchro 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...