Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P0170


Legion44

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, RaaZZ napisał:

Ja nie mam gazu a błąd ten sam więc wątpię żeby to była kwestia regulacji gazu... 

No nie wiem... jak jeżdżę na pb to błędu P0170 brak a wystarczy 100km spokojnej jazdy na LPG i mam błąd na desce. Jak się zaopatrzę w uszczelki to może oddam kata do czyszczenia 250pln przy okazji skontroluje czy za katem na łączeniu jakaś nieszczelność się nie zrobiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten błąd P0170nie jest u mnie związany z katem. Jak się pojawi na desce helikopterem to elm327 odczytuje mi błąd P0170 i można h bez problemu skasować. Inna rzecz że w kompie zapisany mam sporadyczny błąd kata i sondy lambda co się okazało zupełnie przypadkiem przy okazji kasowania błędu poduszki u mechanika... tych błędów elm327 nie wykrywa i na desce się nie wyświetlają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd nie jest bezpośrednio związany z katem.

Błąd ten świadczy o złym doborze mieszanki wpływ na dobór ma

- Sonda

- MAF

- nieszczelności różnorakie za mafem lub podciśnieniu itp..

Sprawdź te trzy rzeczy na początek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok a da się jakoś w warunkach garażowych sprawdzić przepływkę? Dysponuję jedynie tym ELM327

Nieszczelności brak (sprawdzałem kilka razy) a sonda działa dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kup kabel za 50zl. Więcej wydasz za podpiecie pod kompa u mechanika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, przem8 napisał:

To kup kabel za 50zl. Więcej wydasz za podpiecie pod kompa u mechanika. 

I jeszcze jakiś program do tego czy aplikacja na tel wystarczy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałes kiedykolwiek to forum dokładniej? Podpowiem - dział diagnostyka i wszystko na tacy. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie błąd P0170 też pojawiał się praktycznie tylko na LPG po użytkowaniu samochodu na Pb samoczynnie się kasował a później na LPG znowu powracał. Wymiana pierwszej sondy załatwiła problem niby pokazywała wartości ok ale nie oszukujmy się w aucie z 2004 roku sonda fabryczna mogła już nie domagać. LPG ma trochę inna temperaturę spalania. Błędu do dnia wypadku nie miałem 2 razy po wymianie sondy pojawił się błąd P420 po regulacji gazu błąd się nie pojawił i wszystko wróciło do normy. U mnie w 1.6 Alz była sonda NTK i taka należy kupić nie żadne zamienniki nie wchodzą w grę. Ja nie mam możliwości testowania samochodu dalej bo auto zapewne oszacowane będzie na szkodę całkowita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jedna świeca była zaolejona i wymiana pomaga, ale pewnie tylko na krótki czas kiedy znowu będzie zawalona, a dzieje się tak ze względu na zapieczony pierścień tłokowy. Im bardziej świeca zaolejona tym częściej pali się check engine a po jakimś czasie już jechać nie idzie bo chodzi na 3 cylindry. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda przed katem wymieniona. Po 100km podpinam pod komp z ciekawości a tam błąd:

"17584 rząd 1: Sonda lambda korekta za katalizatorem: osiągnięta wartość graniczna: P1176 - Statyczny - Zwarcie do innego obwodu zaworu"

Katalizator? Sonda za katalizatorem? czy może coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrób. Równie dobrze może być jakaś nieszczelność albo zła regulacja lpg jak pisałem. Jakie są korekty długie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...