Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P0170


Legion44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie czy ktoś z użytkowników miał kłopot z tym błędem w silniku 1.6 benzyna + lpg. Czasami pojawi po skasowaniu po 100 km a czasami po 1000. Zmieniłem stacje paliw i spokój był na 600 km i znowu się zapalił wymienione elementy

świece plus kable, czujnik temperatury mycie i adaptacja przepustnicy filtr powietrza, dolot szczelny. 

Brak jakich kolwiek problemów po za świecącym się błędem. 

 

Edytowane przez Legion44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne i statyczne grup :

001, 002, 003

 

Najprawdopodobniej pada przepływka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Langista napisał:

Logi dynamiczne i statyczne grup :

001, 002, 003

 

Najprawdopodobniej pada przepływka.

 

Jedyne co posiadam do niej do elm327. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Langista napisał:

Logi dynamiczne i statyczne grup :

001, 002, 003

 

Najprawdopodobniej pada przepływka.

 

Jak nie wiesz jakie grupy logować to nie pisz głupot po raz kolejny. 

Elmem da się sprawdzić korekty paliwowe i wskazania przeplywki więc powinienes sobie poradzić. Możliwe, że to wina źle wystrojonego gazu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, przem8 napisał:

Jak nie wiesz jakie grupy logować to nie pisz głupot po raz kolejny. 

Elmem da się sprawdzić korekty paliwowe i wskazania przeplywki więc powinienes sobie poradzić. Możliwe, że to wina źle wystrojonego gazu. 

Dzięki za zainteresowanie przepływke i tak podmienie bo sąsiad ma też 1.6 wymienimy się poprostu i zobaczymy gaz był ustawiany u 3 specjalistów mapa jest idealna jak paliwowa a ten błąd pojawia się sporadycznie nie wiem czy to ma sens i znaczenie ale jak były te cieplejsze dni błędu nie było ochlodzilo się i zaczął padać deszcz błąd powrócił. Korekty jak sprawdzałem to jest bliska 0 ale spada na minus w granicach 3 /  4 % i wraca do 0.

Edytowane przez Legion44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapki to są dla turystów, a to że linie się pokrywają od map pb i lpg to nie znaczy że jest dobrze. 

Jak masz możliwość to nagraj wskazania przeplywki i korekt krotkich sondy na postoju i podczas jazdy do odciny. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, przem8 napisał:

Mapki to są dla turystów, a to że linie się pokrywają od map pb i lpg to nie znaczy że jest dobrze. 

Jak masz możliwość to nagraj wskazania przeplywki i korekt krotkich sondy na postoju i podczas jazdy do odciny. 

Tak to wygląda na biegu jałowym Tyle udało mi się zarejestrować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam ten sam błąd już od jakiegoś roku. Świeci check engine ale niekiedy gasnie i znowu się zapala. Zauważyłem że zapala się zawsze w sytuacji gdy jadę stała prędkością ok 80km/h na 5ym biegu. Napisz proszę jak uda Ci się rozwiązać problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, RaaZZ napisał:

Witam. Mam ten sam błąd już od jakiegoś roku. Świeci check engine ale niekiedy gasnie i znowu się zapala. Zauważyłem że zapala się zawsze w sytuacji gdy jadę stała prędkością ok 80km/h na 5ym biegu. Napisz proszę jak uda Ci się rozwiązać problem. 

No u mnie to różnie jest teraz np nic nie robiłem błąd skasowałem i cisza nie zapala się a czasami jak najdzie to co 100 km się świeci. W wolnej chwili planuje przepływke podmienić zobaczę czy będzie różnica. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na jałowych nie zmienia się napięcie sondy i korekty jak na tamtym filmiku to obstawiam padnietą sondę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, przem8 napisał:

Jeśli na jałowych nie zmienia się napięcie sondy i korekty jak na tamtym filmiku to obstawiam padnietą sondę. 

Napięcie sondy się zmienia nie wiem czemu tak się nagrało ale wszystkie wartości powinny być ruchome a tu stoją. W jakim zakresie powinno być na jałowym napięcie sondy. To jutro jeszcze zobaczę jak to wygląda. Trochę to dziwne bo u mnie zrobiłem teraz 360 km i błędu brak ciekawe kiedy wróci. 

Edytowane przez Legion44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno się zmieniać w zakresie bodajże 0.2 do 0.8 jak to dla wąskopasmowki. Zainwestowalbys 40zl w kabel do vaga i normalnie diagnozowal auto, a nie błądzisz we mgle... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to że silnik bierze olej ok. 0,5l/1000km, może powodować złe odczyty na sondzie lambda co powoduje pojawienie się kontrolki silnika i błąd P0170? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzeniu sondy okazało się że pracuje poprawnie zakres napięcia w normie czyli skacze. Przepływomierz podmieniony i co stwierdzam pokazuje większą ilość powietrza na biegu jałowym ładnie pokazuje wzrost w momencie dodania gazu i mam wrażenie że ładniej przyspiesza auto. Będę obserwował jeśli to rozwiąże mój problem to napisze. PS. Mało prawdopodobne żeby olej miał wpływ na ten błąd P0170. Nawiasem mówiąc u mnie przez cały okres od wymiany do wymiany a zmieniam olej co 10 tys. dolewam około 200ml. Olej 5w40 co 3 wymiana płukanka silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie 

Wracając do błędu po podmianie przepłyki błąd i tak powrócił. Auto zostało dzisiaj zdiagnozowane Padło na Sondę Lambda. Poprostu na LPG występuje wyższa temperatura spalania gazu i sonda o sobie przypomina. Pytanie do użytkowników z waszego doświadczenia co kupić jaki producent numer części z tego co mi kostka od sondy mówi może być jeszcze fabryczna ciężko z niej coś odczytać bo umiejscowiona jest w dole i musiał bym obudowę filtra zdjąć żeby numer z czytać. Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co wskazuje kolor sondy. 

Sonda przed katalizatorem. Pb+LPG

IMG_20210413_165321.jpg

Edytowane przez Legion44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O niczym w sumie. Co to za jakiś wynalazek ntk? Ori numer to 06B 906 265 B i z boscha kosztuje grubo, bo ponad 600zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, przem8 napisał:

O niczym w sumie. Co to za jakiś wynalazek ntk? Ori numer to 06B 906 265 B i z boscha kosztuje grubo, bo ponad 600zł...

No i taki numer też ma i logo Audi fabryczna sonda od nowości auta możliwe NTK to inaczej NGK a tu dokładnie NGK 0452 

IMG_20210413_165409.jpg

IMG_20210413_165357.jpg

IMG_20210413_043748.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...