Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd świec żarowych i check engine pomocy!!


adrian1988477

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Audi A4 B8 2.0 tdi 143km 2008r. Od pewnego czasu mam problem z Audi tzn. czasem podczas jazdy wlacza mi sie blad swiec żarowych auto traci moc, po zgaszeniu silnika i odpaleniu blad znika i wraca moc. Wczoraj  3 razy zapalil mi sie ten blad za 3 razem dodatkowo check engine , który juz nie zniknał tak jak bład świec żarowych. Po podpieciu pod komputer wyskakuja 2 będy :blad wysokiego ciśnienia oraz bład niskiego cisnienia . Mechanik stwierdził że jakas wiązka przerwana i niby naprawił problem wrócił następnego dnia ten sam. :-(Jakieś doświadczenia i pomysły co to moze być? Mam nadzieję że to nie pompa paliwa i te sławne opiłki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tutaj pytałeś

Postaraj się nie zakładać co parę dni tego samego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adrian1988477 napisał:

Pytałem ale strasznie ciężko dostać na tym forum jakąś odpowiedź 

Skoro nie dostałeś odpowiedzi, która rozwiązała ten problem to najprawdopodobniej nikt nie jest w stanie z faktów, które tu przedstawiłeś, postawić diagnozy. Prosiłem byś wstawił protokół diagnozy (autoscan), do dziś cisza. Nikt tu nie ma kryształowej kuli. Bez punktu zaczepienia możemy sobie gdybać. 

Nie mniej jednak jest to forum a nie zakład usług, gdzie płacisz i żądasz, więc może skręcisz swoje wymagania i zarzuty trochę w dół. Tutaj pomoc jest rzeczą dobrowolną i jeżeli nie satysfakcjonuje Cię to, co zostało napisane do tej pory,  to jedź do warsztatu i tam dostaniesz odpowiedz od ręki. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu myślałem że założyłem temat w złym miejscu i dlatego nie ma odpowiedzi. Auto już mam w warsztacie. Nie mam żadnych wymagań. Tak więc bez nerwów 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bład jest taki:
P008800 - Fuel Rail / System Pressure - Too High

Byłem dziś u mechanika  i zrobił mi jeszcze adaptacje czujnika cisnienia paliwa. Na ten moment po przejechaniu 50 km nic się nie dzieje czekam. Stwierdził że jak się zapali znowu to trzeba wysłać do regeneracji pompę wysokiego cisnienia paliwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystał ktoś z usług firmy Pawlicki Bosh service że Stalowej Woli? Mają pompę po regeneracji za 990 zł jeśli oddam swoją stara, jeśli nie dam starej kurierowi to 250 zł więcej. Dają 2 lata gwarancji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem reduktor ciśnienia paliwa na pompie. Po całym dniu jazdy zapalił się od razu check. Po podpięcie pod kompa błędy : P067200, P067300 i P219600. Te błędy co były wcześniej nie pojawiły się ale znowu nowe 3 których nie było przed wymiana.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...