adrian1988477 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Witam. Audi A4 B8 2.0 tdi 143km 2008r. Od pewnego czasu mam problem z Audi tzn. czasem podczas jazdy wlacza mi sie blad swiec żarowych auto traci moc, po zgaszeniu silnika i odpaleniu blad znika i wraca moc. Wczoraj 3 razy zapalil mi sie ten blad za 3 razem dodatkowo check engine , który juz nie zniknał tak jak bład świec żarowych. Po podpieciu pod komputer wyskakuja 2 będy :blad wysokiego ciśnienia oraz bład niskiego cisnienia . Mechanik stwierdził że jakas wiązka przerwana i niby naprawił problem wrócił następnego dnia ten sam. :-(Jakieś doświadczenia i pomysły co to moze być? Mam nadzieję że to nie pompa paliwa i te sławne opiłki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Już tutaj pytałeś Postaraj się nie zakładać co parę dni tego samego tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1988477 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Pytałem ale strasznie ciężko dostać na tym forum jakąś odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, adrian1988477 napisał: Pytałem ale strasznie ciężko dostać na tym forum jakąś odpowiedź Skoro nie dostałeś odpowiedzi, która rozwiązała ten problem to najprawdopodobniej nikt nie jest w stanie z faktów, które tu przedstawiłeś, postawić diagnozy. Prosiłem byś wstawił protokół diagnozy (autoscan), do dziś cisza. Nikt tu nie ma kryształowej kuli. Bez punktu zaczepienia możemy sobie gdybać. Nie mniej jednak jest to forum a nie zakład usług, gdzie płacisz i żądasz, więc może skręcisz swoje wymagania i zarzuty trochę w dół. Tutaj pomoc jest rzeczą dobrowolną i jeżeli nie satysfakcjonuje Cię to, co zostało napisane do tej pory, to jedź do warsztatu i tam dostaniesz odpowiedz od ręki. Edytowane 8 Kwietnia 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1988477 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Po prostu myślałem że założyłem temat w złym miejscu i dlatego nie ma odpowiedzi. Auto już mam w warsztacie. Nie mam żadnych wymagań. Tak więc bez nerwów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1988477 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa po przejechaniu ok 100 km błąd powraca znowu spirala i check Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autoscan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1988477 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 P008800 TAKI MAM kod błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1988477 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Bład jest taki: P008800 - Fuel Rail / System Pressure - Too High Byłem dziś u mechanika i zrobił mi jeszcze adaptacje czujnika cisnienia paliwa. Na ten moment po przejechaniu 50 km nic się nie dzieje czekam. Stwierdził że jak się zapali znowu to trzeba wysłać do regeneracji pompę wysokiego cisnienia paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1988477 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Aktualizacja wywaliło kontrolkę świec żarowych szykuje się do regeneracji pomy wysokiego cisnienia paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1988477 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Korzystał ktoś z usług firmy Pawlicki Bosh service że Stalowej Woli? Mają pompę po regeneracji za 990 zł jeśli oddam swoją stara, jeśli nie dam starej kurierowi to 250 zł więcej. Dają 2 lata gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1988477 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Chociaż jeszcze zastanawiam się nad wymiana reduktora cisnienia paliwa na pompie. Co o tym myslicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1988477 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Wymieniłem reduktor ciśnienia paliwa na pompie. Po całym dniu jazdy zapalił się od razu check. Po podpięcie pod kompa błędy : P067200, P067300 i P219600. Te błędy co były wcześniej nie pojawiły się ale znowu nowe 3 których nie było przed wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Wrzuć autoscan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1988477 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Mam tylko tyle bo jestem za granicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się