Sensor77 1 Posted April 7 Share Posted April 7 (edited) Witam Podczas jazdy zaczeło mi coś piszczeć z okolic siilnika. Włączanie i wyłącznie klimy nie zmieniało nic w charakterystyce pisku więc obstawiłem że to nie sprężarka. Dzisiaj mechanik przekazał mi "radosną" wiadomosć że ukręciła się ośka sprężarki (poniżej fotka sprzęgła elektromagentycznego od strony spreżarki - widać ukreconą ośkę) Poniższy element latał luźno i ocierał o pozostałą obracającą się cześć sprzęgła Na VCDS brak błędów typowych że brak cisnienia w układzie itp. Jedyny blad to taki jak ponizej i chyba ma zwiazek z tym ze wowczas sie oś ukręciła. W okresie zimowym używałem klimy od czasu do czasu (Przycisk A/C podswielony). Jakim cudem ukręciła się ośka? i jezeli rzeczywiscie brak czynnika i ciśnienia dlaczego brak błędow i nie zadziałały zabezpieczenia? Miał ktoś podobny przypadek? Jaki jest koszt czyszczenia całego układu? Zakładam że chłodniaca klimy + osuszacz z automatu do wymiany. Macie kogoś sprawdzonego od sprężarek od kogo można kupić w dobrej monecie nowa jak i regenerowaną? Pozdro Rafał Edited April 7 by Sensor77 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now