Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI BPW Gasnie przy schodzeniu z obrotow


ted25

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

krotki opis sytuacji: moj BPW gasnie w momencie gdy przekrocze okolo 2000 rpm przy odpuszczeniu pedalu gazu np przy zmianie biegu. Zaczyna mrugac sprezynka od swiec i auto gasnie. Czasem po takim zgasnieciu odpala od razu, a a czasem musze troche pokrecic (to chyba zalezy od tego czy po zgasnieciu od razu sie zatrzymuje). Do tej pory: wymieniony filtr paliwa, pompa w zbiorniku pompuje (sprawdzona na krotko), przekaznik pompy sprawdzony, trojnik na filtrze paliwa wymieniony, czujnik obrotow walu podmieniony i bez zmian, wyczyszczony EGR i klapa gaszaca. Zamowilem nowa vacum pompe ale nie jestem przekonany czy to ona bo z rana odpala od strzala. Sterownik po zgasnieciu rejestruje problemy z MAP sensorem i cisnieniem (ale to chyba pochodna gasniecia niz jego przyczyna):

2 Faults Found:

000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
               P0237 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 12
                    Mileage: 267469 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 2919 /min
                    Speed: 95.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 00101011
                    Absolute Pres.: 1020.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1275.0 mbar

005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
               P1592 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 267469 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Bin. Bits: 00011010
                    Absolute Pres.: 969.0 mbar
                    Absolute Pres.: 550.8 mbar

 

Ponizej logi statyczne. Wydaje mi sie, ze jest jakis problem z doladowaniem (tak jak wskazuja bledy powyzej) ale to chyba nie powinno miec wplywu na gasniecie.

001: http://vaglogi.pl/log-001_G80FK4n.html

003: http://vaglogi.pl/log-003_rIL82.html

004: http://vaglogi.pl/log-004_a0Mn0.html

007: http://vaglogi.pl/log-007_OZ2tuK.html

007 na zimno: http://vaglogi.pl/log-007_qFlGFz.html

008: http://vaglogi.pl/log-008_MM9p89V.html

010: http://vaglogi.pl/log-010_fi4Y8im.html

011: http://vaglogi.pl/log-011_93UkD.html

013: http://vaglogi.pl/log-013_b99vc.html

018: http://vaglogi.pl/log-018_0rm75.html

023: http://vaglogi.pl/log-023_WimG8m.html

Bardzo prosze o podpowiewdzi gdzie dalej szukac. Dziekuje za pomoc. 

 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update: po wymianie pompy vacum bez zmian i dalej gasnie. Logi nie wskazuja na problemy z pompkami wiec teraz chce podmienic pompe w zbiorniku pomimo, ze pompuje ale moze na wyzszych obrotach ma za mala wydajnosc. Czy ktos ma jakies pomysly gdzie dalej szukac? Bo mi sie powoli koncza. Z gory dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny update: po zmianie pompy w zbiorniku bez zmian i dalej gasnie po przekroczeniu 2k RPM i odpuszczeniu gazu. Nastepne w kolejnosci elektryka pompek i uszczelniacze. Tylko, ze z logow nie wynika, ze moga tam byc jakies problemy. Odpala od strzala. Juz nie ma pomyslow. Naprawde nikt nic nie jest w stanie podpowiedziec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...