Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niskie ciśnienie oleju


Slusi92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jakieś dwa tygodnie temu zostałem posiadaczem B6 1.8T, na moje nieszczęście wracając do domu, jadąc cały czas około 160km/h po godzinie jaZdy pokazał mi się komunikat oldruck z czerwona konewka po czym po 5 sekundach znikł, zatrzymałem się na poboczu otworzyłem maske by posłuchać jak pracuje silnik, nie usłyszałem nic niepokojącego, zawory nie klepaly, totalna cisza. Dwa tygodnie jeżdżę od tamtego momentu i ani razu nie pojawiła mi się spowrotem ikona z niskim ciśnieniem oleju. Co mogło być powodem pojawienia się wtedy tego błędu? Dodam tylko ze auto miało stary olej około 20 tysięcy na nim przejechane i na miejscu jak już dojechałem do domu po odczekaniu kilku godzin sprawdziłem bagnet oleju na którym poziom oleju był ledwo na minimum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba zrzucać michę? Błąd pojawił się tylko raz i narazie przez okres dwóch tygodniu ani śladu po nim, a auto sporo eksploatowane przez ten czas. Czy czekać ewentualnie do następnego pojawienia się konewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następnym razem konewka się pojawi wraz z obróconą panewką. Wymień ten olej i przy okazji micha w dół, i czyszczenie smoka. Chyba że lubisz taka adrenalinę i czekasz tylko aż motorownia padnie. Przy turbinie olej zmienia się co 10-12kkm max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co taki zaskoczony? Już dawno powinieneś zmierzyć ciśnienie oleju, a zatkany smok to plaga silników 1.8t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro właśnie będę mierzyć ciśnienie tylko pytanie ile powinno wynosić i na jakich obrotach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę szukanie boli?, łaskawie profil uzupełnij skoro oczekujesz jakiejkolwiek pomocy.

Jałowe min 1,2b, 2 tys - 3-4bary, 3tys - 4bary. Olej temp. min80 stopni i mowa o temp oleju, a nie wody na zegarach !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dołączę się do tematu. 

10 miesięcy temu miałem podobny problem. Wraz z mechanikiem wyczyściliśmy smoka i zbadaliśmy ciśnienie oleju było wzorowe. 

Teraz po przejechaniu 10 tys km znów raz kiedyś zapala się oldruck. 

Czym to może być spowodowane bo chyba nie możliwe jest by zatkał się smok na nowo ? Proszę i jakąś poradę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, rtrocha00 napisał:

Proszę i jakąś poradę ?

Poradę masz wyżej. Zmierz ciśnienie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie zmierzone. Jest wzorowe. 

Dlatego ja i mechanik rozkładamy ręce 

Czujnik też jest nowy. Naprawdę nie wiem o co chodzi mojej audi... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązka.? Przepraszam można jaśniej ? Czy chodzi o kable ?

 

Mechanik twierdzi że od smoka dostała niby pompa a od pompy panewki. Tylko dane tego nie wskazują i boje się że na kasę chce tylko mnie nabrać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było nie raz, że ciśnienie ok, a smok za***any. Poza tym może być problem z zegarami albo coś z okablowaniem. Pytanie też czy pomiar miałeś na mocno rozgrzanym oleju, bo to że płyn ma 90 stopni to olej na pewno nie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pomiar był na gorącym oleju robiony. Okablowanie jest ok nie stwierdzono żadnych zwarć itp. czujnik też wymieniony profilaktycznie. 

Naprawdę nie mam pojęcia co jest mojej audi. 

Ostatnia rzecz została do sprawdzenia to ponownie smok. Ale czy możliwe jest żeby się z powrotem zatkał po 10 tys km ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe jak mechanik najebał silikonu, który się oberwał i trafił do smoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Pompe założyłem nowa smok jest nowy. Przejechałem. 200 km i znowu oldruck.... Nie mam już pomysłu co może być? Dodam że oldruck się zapala przy niskich obrotach i gaśnie po dodaniu mocniej gazu. Czy macie jakieś pomysły jeszcze ? Czy jeździć już z tym ?? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rtrocha00 napisał:

Czy jeździć już z tym ?? 

Słaby pomysł....

1 godzinę temu, rtrocha00 napisał:

Dodam że oldruck się zapala przy niskich obrotach i gaśnie po dodaniu mocniej gazu.

Ten objaw kojarzy się nie tylko z pompą, ale i z dojechanymi panewkami.....olej jaki lejesz i co ile wymieniasz?

Godzinę temu, szpakuziom napisał:

Pompa jakiej firmy tak z ciekawości zapytam?

Najlepiej ori (nie biorę tu pod uwagę spraw ekonomicznych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa firmy pierburg czy coś takiego. Panewki sprawdzane były przy wymianie pompy wyglądają naprawdę solidnie. . Od ląd mam audi leje olej motul 5w40 co 9 tys km. Zauważyłem że oldruck się zapala poniżej obrotów działania turbiny.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...