Jump to content

Niskie ciśnienie oleju


Recommended Posts

Witam, jakieś dwa tygodnie temu zostałem posiadaczem B6 1.8T, na moje nieszczęście wracając do domu, jadąc cały czas około 160km/h po godzinie jaZdy pokazał mi się komunikat oldruck z czerwona konewka po czym po 5 sekundach znikł, zatrzymałem się na poboczu otworzyłem maske by posłuchać jak pracuje silnik, nie usłyszałem nic niepokojącego, zawory nie klepaly, totalna cisza. Dwa tygodnie jeżdżę od tamtego momentu i ani razu nie pojawiła mi się spowrotem ikona z niskim ciśnieniem oleju. Co mogło być powodem pojawienia się wtedy tego błędu? Dodam tylko ze auto miało stary olej około 20 tysięcy na nim przejechane i na miejscu jak już dojechałem do domu po odczekaniu kilku godzin sprawdziłem bagnet oleju na którym poziom oleju był ledwo na minimum

Link to post
Share on other sites

Zapchany smok olejowy. 

Link to post
Share on other sites

Swoją drogą, zrobić 20k na oleju przy turbinie? Bardzo nierozsądnie..

Link to post
Share on other sites

To trzeba zrzucać michę? Błąd pojawił się tylko raz i narazie przez okres dwóch tygodniu ani śladu po nim, a auto sporo eksploatowane przez ten czas. Czy czekać ewentualnie do następnego pojawienia się konewki

Link to post
Share on other sites

Następnym razem konewka się pojawi wraz z obróconą panewką. Wymień ten olej i przy okazji micha w dół, i czyszczenie smoka. Chyba że lubisz taka adrenalinę i czekasz tylko aż motorownia padnie. Przy turbinie olej zmienia się co 10-12kkm max.

Link to post
Share on other sites

A co taki zaskoczony? Już dawno powinieneś zmierzyć ciśnienie oleju, a zatkany smok to plaga silników 1.8t.

Link to post
Share on other sites

Naprawdę szukanie boli?, łaskawie profil uzupełnij skoro oczekujesz jakiejkolwiek pomocy.

Jałowe min 1,2b, 2 tys - 3-4bary, 3tys - 4bary. Olej temp. min80 stopni i mowa o temp oleju, a nie wody na zegarach !

Link to post
Share on other sites

Witam. Dołączę się do tematu. 

10 miesięcy temu miałem podobny problem. Wraz z mechanikiem wyczyściliśmy smoka i zbadaliśmy ciśnienie oleju było wzorowe. 

Teraz po przejechaniu 10 tys km znów raz kiedyś zapala się oldruck. 

Czym to może być spowodowane bo chyba nie możliwe jest by zatkał się smok na nowo ? Proszę i jakąś poradę 😏

Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, rtrocha00 napisał:

Proszę i jakąś poradę 😏

Poradę masz wyżej. Zmierz ciśnienie oleju.

Link to post
Share on other sites

Ciśnienie zmierzone. Jest wzorowe. 

Dlatego ja i mechanik rozkładamy ręce 

Czujnik też jest nowy. Naprawdę nie wiem o co chodzi mojej audi... 

Link to post
Share on other sites

Wiązka.? Przepraszam można jaśniej ? Czy chodzi o kable ?

 

Mechanik twierdzi że od smoka dostała niby pompa a od pompy panewki. Tylko dane tego nie wskazują i boje się że na kasę chce tylko mnie nabrać. 

Link to post
Share on other sites

Było nie raz, że ciśnienie ok, a smok za***any. Poza tym może być problem z zegarami albo coś z okablowaniem. Pytanie też czy pomiar miałeś na mocno rozgrzanym oleju, bo to że płyn ma 90 stopni to olej na pewno nie...

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...