Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Środek pomocny przy demontażu świec żarowych.


Muskel1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym Wam polecić bardzo dobry środek pomocny przy demontażu świec żarowych. 

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie należę do firmy produkującej ten środek, nie zajmuję się również jego dystrybucją oraz nie mam żadnych korzyści finansowych związanych z przedstawieniem tego produktu. Znalazłem go całkiem przypadkowo na YT i postanowiłem go wypróbować.

Z pewnością wielu z Was stało już przed wymianą świec i po użyciu (spryskaniu ich) różnymi preparatami, (podobnie tak jak ja), doszliście do wniosku, że najlepiej zlecić tę wymianę w warsztacie. Nie ma chyba nic gorszego niż gdy na początku idzie bardzo ciężko i nagle lekko...lekko.. :shock3: Jakie koszta są z tym związane nie muszę pisać.

Wracając do produktu, jest to środek smarujący i penetrujący zawierający min. teflon. W puszce znajduje się w środku, podobnie jak w lakierach,  kuleczka do mieszania produktu przed jego użyciem.

Zaczynamy od rozgrzania silnika. Po rozgrzaniu energicznie mieszamy 2-3 min. produkt i spryskujemy obficie świecę oraz odczekujemy 8-10 minut, po czym zabieramy się od jej wykręcenia. 

W moim przypadku świeca puściła od razu bez szarpania się i pocenia się  czy oby się nie zerwie. Była to jeszcze ta pierwsza, która siedziała w głowicy 249 kkm.

Mam nadzieje, że komuś się przyda. 

 

WWW.AMAZON.DE

Interflon Teflon Trockenschmierspay Fin Super - mit MicPol Technologie 300 ml:...

 

20210408_160835.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Muskel1 napisał:

W moim przypadku świeca puściła od razu bez szarpania się i pocenia się  czy oby się nie zerwie. Była to jeszcze ta pierwsza, która siedziała w głowicy 249 kkm.

Bo te świece jak były zamontowane z głową to wykręcają się ok. Wymieniałem u siebie w silniku CDYA 3 albo 4 sztuki i z żadną nie było problemu, wykręcały się lekko od samego początku. Świece też u mnie były ORI a przebieg przy jakim wymieniałem podobny jak u Ciebie, coś pomiędzy 210 a 250 kkm. Nie mówię że środek którego użyłeś nie pomógł, jednak bez tego środka mogło też być podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W fabryce montują wszystkie tak samo więc tu raczej nie ma, z głową czy bez głowy. Są świece, które po 500 kkm bez problemu się wykręcają i takie, które po 50 kkm się urywają (grupa PSA, Fiat itp). W każdym razie u mnie inne środki nie pomogły, a bez już tym bardziej:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...