Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AMB - ANALIZA LOGÓW + WYKAZ BŁĘDÓW


Kiki28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu auta, nazbierało się kilka rzeczy i chciałbym wiedzieć za co się brać.  Auto straciło na mocy i znacząco dymi. Uszczelka sprawdzona testerem, plynu nie ubywa.

Przy robieniu logów na 3, auto traciło moc przy dodawaniu gazu z 2x podczas jednego testu. 

Auto to automat, tiptronic.

 

LOGI:

Log #471819
Log #471820
Log #471821
Log #471822
Log #471823

 

Wykaz błędów: ( missy są od rozwalonej instalacji LPG)

 

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
        P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
        P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
        P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
17658 - Fuel Level too Low
        P1250 - 008 - Implausible Signal
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
        P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
        P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction
        P0135 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit
        P1548 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
17837 - Circuit for Brake Vacuum Pump: Open Circuit
        P1429 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem przede wszystkim z doładowaniem. Zacznij od szukania nieszczelności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kolanku jest bardzo dużo oleju, albo z odmy albo z turbiny - była kilka miesięcy regenerowana we Wrocławiu.

Dodatkowo auto strasznie dużo pali - około 19L/100km. Co z lambdą? na postoju skakała z -1,5% do 3,8%

W trakcie robienia logów auto odcinało dwukrotnie na jednej prostej, jakby odcinało na chwilę paliwo Z 3tys obrotów spadało do 1k i ponownie rosło. Nie dało się zrobić loga wkręcając auto na choćby 5 tys obrotów.

 

Pzdr

Kiki

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko coś powiedzieć po logach do niespełna 3tys.obr. 

Niezły burdel tam się wyprawia i tyle można narazie powiedzieć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że jest burdel to wiem, ale się na tym nie znam. Co mam zrobić w pierwszej kolejności i czy w ogóle jest sens się za to zabierać.

W pierwszej kolejności regenerować turbinę i wymienić sondę?

 

Chciałbym oddać auto do naprawy i chciałbym zasugerować co trzeba zrobić. Obecny mechanik nawet nie zrobił jazdy z podłączonym komputerem. Mówi tylko, że turbo może być wadliwe.

Kiki

 

Edit. Auto nie dawało się rozpędzić powyżej 3tys, Jeśli mam na automacie to auto przyspiesza wolniej ale w miarę normalnie, z pewnością nie ma odcinki sekundowej mocy przy 3k.

 

 

Edytowane przez Kiki28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzic dolot kompresorem, podmienić n75 i przede wszystkim wężyki od niego. Odma do przejrzenia, ezektor itp. Po kodach błędu powinienies znaleźć cenne info co weryfikować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...