Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5] korek zbiornika wyrównawczeg-problem z jego dokreceniem


wiki

Rekomendowane odpowiedzi

otóż zakupiłem nowy korek firmy Febi (rzekomo), wyglada identycznie ale sposób w jakim się dokręca jest inny niz oryginalny, jest w korku taki wypust - zamek który w oryginalnym korku zapiera sie o wypust przy gwincie zbiornika, a ten nowy przy koncu dokręcania wyraźnie przeskakuje przez ten wypust i korek daje sie obkrecić jeszcze raz i wtedy siedzi solidnie i ciasno dokręcony podczas gdy oryginalny po oparciu się o ten wypust jest lużny- nie jest dokręcony na max.

i teraz nie wiem który jest dobry i jak powinno być, bo mechanior pokazywał mi w Passacie-te sam zbiornik i korek i tam było takie kliknięcie jakby zpadka w zamku przy dokręceniu :question:

chodzi o to czy korek powinien się tylko zapierać tym wypustem i siedzieć w zbiorniku luźno tzn. nie dokręcony(lekko się odkreca i jest milimetrowa szparka ), czy powinien się zatrzasnać i być mocno dokreconym :confused:

[ Dodano: 01-04-2007, 13:16 ]

chodzi o te elementy które zaznaczyłem bo widzę że nie wiecie o co chodzi :lol:

PICT0047.jpg PICT0048.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie korek mocno siedzi, tzn trzeba go doś mocno dokręcać aż się zatyknie i wówczas sztywno siedzi bez luzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...