Jump to content

Hak holowniczy A4 B9


Recommended Posts

Cześć!

Chcę doposażyć swoje a4 b9 w hak holowniczy. Nie znalazłem żadnego podobnego tematu na forum. Jeśli przegapiłem proszę podlinkujcie :)

 

Jakie części potrzebuję do takiej operacji? Czy sytuacja jest bardzo skomplikowana czy raczej plug and play?

 

z góry dzięki za pomoc!

 

Wojciech

Link to post
Share on other sites

Podłaczam się do tematu. U mnie jest fabryczne przygotowanie do montażu haka. Ktoś dokładał do a4 b9 avant w aso/poza?

Podczas ostatniego serwisu, zapytałem jak to jest i dowiedziałem się ze to min 8000zł. Jakoś nie chce mi się wierzyć.

Link to post
Share on other sites

Podłaczam się do tematu. U mnie jest fabryczne przygotowanie do montażu haka. Ktoś dokładał do a4 b9 avant w aso/poza?

Podczas ostatniego serwisu, zapytałem jak to jest i dowiedziałem się ze to min 8000zł. Jakoś nie chce mi się wierzyć.

Link to post
Share on other sites

Skoro macie fabryczne przygotowanie pod hak to sprawa jest prosta, bo macie już odpowiedni przedni pas i wentylator, wycięcie w dyfuzorze  i część instalacji. Kupcie sobie zestaw Westfalia (hak, sterownik i wiązka) i można działać. Bez przygotowania na hak trzeba dodatkowo wymienić przedni pas, wentylator i ciągnąć wiązkę na tył do BCM2.

Link to post
Share on other sites

Mam do Was pytanie, może śmieszne.. ale czy w moim A4 ALLROAD 2017r mam stały plus w fabrycznie zamontowanym haku?

Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, Kuba L napisał:

Mam do Was pytanie, może śmieszne.. ale czy w moim A4 ALLROAD 2017r mam stały plus w fabrycznie zamontowanym haku?

Tak, 13 pinowe mają na pinie nr 9 stały plus. 

Link to post
Share on other sites

Dzięki, nie byłem tego pewien a za 2 tyg. odbieram przyczepę i zależy mi na działaniu lodówki w czasie jazdy.

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 1.05.2021 o 11:59, Muskel1 napisał:

Skoro macie fabryczne przygotowanie pod hak to sprawa jest prosta, bo macie już odpowiedni przedni pas i wentylator, wycięcie w dyfuzorze  i część instalacji. Kupcie sobie zestaw Westfalia (hak, sterownik i wiązka) i można działać. Bez przygotowania na hak trzeba dodatkowo wymienić przedni pas, wentylator i ciągnąć wiązkę na tył do BCM2.

Dzoęki poszukam

Link to post
Share on other sites

Ja sam dokładałem hak do A4 B9 (hak Westfalia + moduł). Sprawa prosta- nie widzę problemów przy montażu (musiałem dociąć kawałeczek pod spodem dyfuzora - ale jest zaznaczone gdzie ciąć na nim więc nie ma problemu). Wydaje mi się że nawet wrzucałem fotorelację na forum. Nie zmieniałem wiatraka bo nie ciągnę przyczepy kempingowej itp). Jeżeli masz przygotowanie pod hak to kupujesz nawet używkę hak i plug &play składasz wszystko do kupy.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...