Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zablokowane przednie koło pomocy....


Marcin13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dziś musiałem odkręcić i oczyścić tylne jarzma. Tam wszystko poszło gładko. Problem pojawił się gdy odpaliłem auto i kilka razy przychamowalem.. Zablokowalo prawe przednie koło którego w ogóle nie ruszyłem. Na przodzie mam świeże tarcze klocki  i jarzma oraz zacisk po regeneracji. Co mogło się tam wydarzyć i jak odblokować zablokowany zacisk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zamontowałem zacisk który został wyszkiełkowany, założony nowy tłoczek oraz komplet uszczelnień ATE i nadal to samo... Podlewarowanego  koła nie da się ruszyć za pomocą raķ... Sprawdziłem pozostałe 3 koła ale tamte są ok. Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odkręcaniu odpowietrznika zacisk odpuszcza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Marcin13 napisał:

Czyżby elastyczny przewód?

mozliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarnę po weekendzie i dam znać... Jeśli nie pomoże to już pompa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.05.2021 o 14:11, Dev napisał:

raczej ABS

Dziś Mechanik wymienił przewód metalowy i elastyczny i zacisk ciągle trzyma... Sugeruje pompę ABS. Rozumiem żeby szukać używki o tym samym numerze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jest w stanie sprawdzić jaka pompę muszę kupić do Passat B5Fl 2000r. WVWZZZ3BZ1P060230?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.05.2021 o 14:11, Dev napisał:

raczej ABS

Nie masz może takiej pompy? Vin auta podałem wyżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Czekam aż mechanik znajdzie chwilę by wymienić mi te pompę i mam pytanie czy jest ktoś kto na podstawie wlepki wyposażenia poda kod pin i kodowanie jakie bede musiał później wpisać? Bardzo proszę o pomoc. Passat 2000r. Nr pompy abs 8e0614111B 

20210514_185459.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odebrałem auto. Winna była pompa abs. Przy okazji wymienione zostały elastyczne przewody z przodu. Zakupiłem tylny metalowo-elastyczny lecz tu mam dylemat. 3 lata temu wymieniłem tylny lewy na trw phd945 i tam podkładki były aluminiowe, zespolone z śrubą. Teraz na prawe koło kupiłem trw phd944 i ma już końcówkę z miedzianymi podkładkami....Czy nie będzie to korodowalo z alu zaciskiem? Trw zmieniło przewód albo to jakaś podróbka...

20210521_203730.jpg

20210521_203800.jpg

20210521_203816.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładać taki czy szukać z aluminiowymi podkładkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...