Dymon 0 Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 (edytowane) Witam , posiadam a4 b6 1.9 TDI AVF Quattro z programem na 188km i 430 Nm , Sprzęgło robiłem 30 tyś temu (nowe koło dwumasowe + kevlar i wzmocnienie docisku) i na trzecim biegu przy 2000obr/min przy mocniejszym przyspieszeniu ślizga. Co można zrobić ? docisk od 2.0 TDI BRD czy od 2.5 TDI ? PS. będzie podnoszona jeszcze moc Edytowane 3 Maja 2021 przez Dymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ivanek 71 Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 (edytowane) Spróbuj może na BRD + kevlar, na docisku sachs performance ale wtedy ponoć masz zero-jedynkowo Tu potencjał powinien być na 460Nm spokojnie. Ty samą mapą masz taki wynik na oryginalnej turbosprężarce :O ? Edytowane 5 Maja 2021 przez Ivanek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymon 0 Opublikowano 8 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Turbo hybryda jest reszta standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 8 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Masz wykres z hamowni ? Może moment za szybko wstaje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się