harley22 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Do sprawdzenia sworzni nie potrzebujesz kanału A w ogóle kiedyś już były wymieniane dolne wahacze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Prawdopodobnie ori są tam góre wymieniał mechanik.. ale cena jego jak w salonie Myślę czy na diagnostyce wyjdą wszystkie wahacze co są do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Spróbuj najpierw na stacje zobaczysz czy diagnosta będzie kumaty. Jeśli są ori to pewnie śruby będą już zapieczone i trzeba będzie się trochę pomęczyć gdybyś się zdecydował sprawdzać samemu. Sam obecnie temat przerabiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzieland 0 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 da rade cos zrobic, zeby zdjecia byly znow widoczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorX 2 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Trochę z innej beczki, kupiłem A4, okazało się, że tulejka kołyski się skończyła, objawia się to głośnym stukiem przy gwałtownym ruszaniu i hamowaniu czy jak odkręcę wszystkie śruby mocujące inne elementy do kołyski to bez problemu ją wyciągnę bez obawy, że mi coś spadnie na głowę? jeszcze jedno wszystkie śruby powinno się wymienić na nowe tak, bo trochę ich jest? robiłem to już w B4 ale kolumna McPherson'a to przy tym bajeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyper1 0 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Bez zdjęć to ten poradnik jest mało warty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John12 0 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Mam do wymiany prawy tylni drążek kierowniczy i tu pojawia się problem. Jak chcę odkręcić śrubę która trzyma wahacz i drążek od wewnętrznej strony brakuje mi miejsca żeby ją wyjąć. Jest blokowana przez zbiornik paliwa. Jest jakiś inny sposób żeby zrobić to bez wyjmowania zbiornika, cięcia śruby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coleman 1 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 a gdzie sa zdjecia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzeha 0 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Nie da sie tych zdjęć wkleić tak żeby były "na zawsze" ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 witam, wczoraj wymienilem ten wahacz banan, ale okazalo sie ze dalej zgrzypie cos w tym kole i dzisiaj na przegladzie stwierdzil diagnosta ze czeka wymiana mnie drugiego obok wahacza z prawej strony... i teraz pytanie czy jak podniose na lewarku auto podlaze "kozła" i odrece wybije te srube co amortyzator sie trzyma czy amor sie nie opusci jakos ze pozniej nie bede umial zalozyc na wahacz czy zostanie w takim samym polozeniu jak jest wkrecony... ------------------------------------------------------------------------------------- a tutaj moje fotki z wymiany (+ problemy:) ), ale po poluzowaniu 3 srub i łomem podwazeniem + odpiecie tego wezyka aluminiowego i przesuniecie go na lewo, udalo sie wkoncu ale 4,5h wymiana, jak nie srubka uciekla przy odkrecaniu w belke to zas ta sruba niechciala wyjsc pod zadnym kątem, brakowalo troszeczke, ale najwazniejsze ze wymienione:) PS. fajny opis z fotkami bratpit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beemek88 0 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 dzisiaj przyszedł banan master-sport wiec zaraz będę wymieniał :> tą śrubę co przechodzi przez wahacz można dostać w ASO Skoda?? bo nie mam nigdzie w okolicy audi lub volkswagena ewentualnie w jakimiś sklepie z takimi rzeczami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 dzisiaj przyszedł banan master-sport wiec zaraz będę wymieniał :> tą śrubę co przechodzi przez wahacz można dostać w ASO Skoda?? bo nie mam nigdzie w okolicy audi lub volkswagena ewentualnie w jakimiś sklepie z takimi rzeczami? raczej powinno byc.... jak nie to itak zamowia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beemek88 0 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 byłem i mieli jedną do sprowadzenia z Poznania może mi ktoś podać wymiary tej śruby?? średnice i długość??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtados 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Witam Jestem po wymianie bananów, wątek super. Niestety nie udało mi się wybić sworzniów przy zwrotnicy i mechanik musiał podziałać. Ciekawostka: podczas hamowania i startu słyszalne u mnie było silne uderzenie plus czasami było czuć przy podłodze. Okazało się że 3 śruby od sań były poluzowane. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art_A4 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Jestem po wymianie banana i zastanawiam się z jaką siłą powinny być dokręcone śruby. Wiem było podawane 100 Nm, nie mam niestety klucza dynamometrycznego. :gwizdanie: Dokręcałem samym kluczem przy użyciu max siły, potem dołożyłem rurkę. Idzie dalej ale bardzo opornie. Dokręcać dalej czy zostawić ??? Boje się że przekręce. Długość gwintu wystającego z sąsiedniego banana jest porównywalna. Jeszcze jedna sprawa nie daje mi spokoju. Po zamontowaniu, bujaniu, dokręceniu, odbyciu jazdy próbnej występuje wyczuwalny luz na mocowaniu banana do nadwozia (nie koła), wydaje mi się że jest to luz na śrubie mocującej (ta która wchodzi w wahacz). Czy to normalne ??? Może ta śruba (18) po pewnym czasie siądzie ??? wahacz TRW, śruby, nakrętki Febi (nowe). W czasie jazdy nie słychać żadnych niepokojących stuków. Szkoda że poprzednią śrubę potraktowałem szlifierką . Co o tym sądzicie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 http://turbo-diesel.pl/admin/upload_img/image/wahacze_dolne/9.jpg mam pytanie, w łącznikach stabilizatora (ze śrubami) występują dwie tuleje metalowo-gumowe, jedna tuleja metalowo-gumowa jest dłuższa, czy w obu kołach ma byc na dole tzn czy ona ma byc zawsze skręcana do drążka stabilizatora tak jak na zdjęciu powyżej, natomiast krótsza tuleja do wahacza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 podobno przy padającym jednym wahaczu górnym lub dolnym trzeba wymienić oba dolne albo oba górne tak? tylko bez szyderstw obiło mi się o uszy że nie należy wymieniać pojedynczo wahaczy ale wolę się upewnić bo pada mi pomału wahacz nośny[br]Dopisany: 11 Luty 2012, 22:45_________________________________________________a właśnie co z amortyzatorem? Nie będe potrzebował go ścisnąć przy montażu wahacza? Mam na myśli użyć ściągacza do sprężyn np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 podobno przy padającym jednym wahaczu górnym lub dolnym trzeba wymienić oba dolne albo oba górne tak? tylko bez szyderstw obiło mi się o uszy że nie należy wymieniać pojedynczo wahaczy ale wolę się upewnić bo pada mi pomału wahacz nośny[br]Dopisany: 11 Luty 2012, 22:45_________________________________________________a właśnie co z amortyzatorem? Nie będe potrzebował go ścisnąć przy montażu wahacza? Mam na myśli użyć ściągacza do sprężyn np. Wahacze powinno wymieniać się parami, ale decyzja należy do Ciebie. Nie musisz nic robić z amorkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 podobno przy padającym jednym wahaczu górnym lub dolnym trzeba wymienić oba dolne albo oba górne tak? tylko bez szyderstw obiło mi się o uszy że nie należy wymieniać pojedynczo wahaczy ale wolę się upewnić bo pada mi pomału wahacz nośny[br]Dopisany: 11 Luty 2012, 22:45_________________________________________________a właśnie co z amortyzatorem? Nie będe potrzebował go ścisnąć przy montażu wahacza? Mam na myśli użyć ściągacza do sprężyn np. Wahacze powinno wymieniać się parami, ale decyzja należy do Ciebie. Nie musisz nic robić z amorkami. no ok o taką odpowiedź mi chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrorbps 0 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 czy jak odkrece srube od sanek 18 i te dwie 13 to wsadze srube od wahacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się