czerwonawisienka 0 Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 witam, mam taki problem z 1.8 adr ze po jeździe silnik wyrzuca płyn chłodzący, nie wiem dokładnie skad ale jak patrzyłem pod silnik to kapie głownie z prawej strony obok skrzyni i najgorsze jest to ze nie od razu, dopiero tak po około 2/3 min na postoju i to tylko jak silnik się dobrze nagrzeje, raz go odpaliłem, odpiąłem rurę do gaźnika żeby było lepiej widać tył silnika i czekałem czy może cos się bd lać i nic... ma ktos pomysł co to może być ze na zimnym i w czasie jazdy nic się nie leje a na postoju po dłuższej jeździe wywala płyn? pod korkiem nie ma masła ani w zbiorniczku oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 A masz płyn odpowiednio rozrobiony czy wodę? Bo to różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonawisienka 0 Opublikowano 23 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 leje ten różowy płyn w sumie takim wcześniej tez by zalany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Pytam bo przy niewłaściwym chłodziwe (za dużo wody względem koncentratu) powstaje wyższe ciśnienie w układzie,i zaczyna uciekać płyn w miejscach gdzie są małe nieszczelność. Sprawdź po dłuższej jeździe czy wąż górnym chłodnicy nie jest twardy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Miałem podobny problem w B5, okazało się, że króciec powrotny w zbiorniczku był pęknięty i puszczał jak robiło się większe ciśnienie. Sprawdź, czy ten wąż też jest mokry, czy samym odpowietrzeniem wylatuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2021 W dniu 23.05.2021 o 09:08, Langista napisał: Miałem podobny problem w B5, okazało się, że króciec powrotny w zbiorniczku był pęknięty i puszczał jak robiło się większe ciśnienie. Sprawdź, czy ten wąż też jest mokry, czy samym odpowietrzeniem wylatuje. podepnę się. Mam pytanko do Ciebie, w B5 AFN na zimnym bądź rozgrzanym silniku powinien leciec płyn z tego cienkiego wężyka do zbiorniczka? U mnie nie leci, pompa wody sprawna, termostat wymieniony na behr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2021 Może leci ale na tyle mało, że nie widzisz? Tam w sumie coś wyleci dopiero jak termostat się otworzy, tak mi się wydaje przynajmniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonawisienka 0 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 ok, problem naprawiony, okazało się ze ten króciec był tak popękany ze puszczał przy większym ciśnieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się