Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI BPW - Prośba o analizę logów statycznych i dynamicznych


Wr0clawianin

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Od paru dni podczas przyśpieszania przy około 2000 obrotów czuć jakby na sekundę odcięło gaz, do tego dochodzi szum powyżej 2000 obrotów ale, tylko gdy gaz jest w podłodze. 

Początkowo myślałem, że nieszczelny dolot ale nic niepokojącego nie znalazłem. Jedynie moją uwagę przykuło to że po przejechaniu z pracy do domu, czyli około 9km bardzo spokojnej jazdy praktycznie nieprzekraczającej 2000 obrotów, auto wydawało się bardzo nagrzane, temperatura oczywiście w normie 85/90 stopni ale po zgaszeniu auta w garażu było słuchać "strzelanie" gorącego metalu, wiem że wydech potrafi się nagrzać, ale nigdy wcześniej tego nie zaobserwowałem. Zrobiłem logi, czy mógłby ktoś na nie spojrzeć i powiedzieć gdzie szukać przyczyny?

Logi statyczne

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_LJ2b83G.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_c30f54Q.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_HwWt8Ua.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_2rZ7m.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_95I8n.html

 

Nastawy podstawowe

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_4ob2Bt5.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_xhGLXOI.html

 

Logi dynamiczne

  • Pojedyncze

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_K3b7T.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_8EvtGU.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_p55Oi.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_j057f5a.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_H3X3W.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_l4I1VDY.html

  • Grupy

Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_5Fabd7b.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_4IPrJ5d.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_7mP25b.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_MYNCCVp.html

 

Dodatkowo zrobiłem za zimnym silniku

Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_Q786XwE.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Wr0clawianin napisał:

Jedynie moją uwagę przykuło to że po przejechaniu z pracy do domu, czyli około 9km bardzo spokojnej jazdy praktycznie nieprzekraczającej 2000 obrotów, auto wydawało się bardzo nagrzane, temperatura oczywiście w normie 85/90 stopni ale po zgaszeniu auta w garażu było słuchać "strzelanie" gorącego metalu,

A gr 13 i dane z drugiej pompki nie przykuły Twojej uwagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zapomniałem o tym wspomnieć że 2 wtrysk ma duże wartości, jednak były regenerowane około 1,5 roku temu, a w tym czasie przejechałem 13 tyś km. Czy wyżej wspomniane objawy mogą być spowodowane wtryskiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Wr0clawianin napisał:

Czy wyżej wspomniane objawy mogą być spowodowane wtryskiem?

na pewno ten cylinder nie pracuje albo nie pracuje jak należy i teraz albo regeneracja albo montaż nie poszedł komuś - to pewne. Pewnie duży przedmuch jest na tym cyl. i podejrzewam że silnik nie pracuje równo.

No i tandem pompa kończy żywot bo bipy dużo na minusie albo filtr zapindolony syfem, więc brak mocy powyżej jakichś tam obrotów może być spowodowany brakiem paliw także. Ale to do sprawdzenia manualnego jeszcze.

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sam nic nie zrobię, zawiozę auto tam gdzie mi regenerowali i zobacze co mi powiedzą. Pompe tandem wymieniłem na nową rok wcześniej a fIltr paliwa był razem z wtryskami robiony ale nic nie trwa wiecznie. Dzięki za pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...