Jump to content

Stuki z przedniego zawieszenia


Recommended Posts

Witam Panowie. 

Ostatnio pojawily mi sie dziwne stuki z przedniego zawieszenia i tak jakby przy max skrecie w lewo jakby auto przejeżdżało przez dziure lub wyboj(takie przeskakiwanie) . Jak kto woli

Wczesniej wymienione zostaly kompletne przednie wahacze. Za wyjatkiem drazkow kierowniczych. Koncowki byly w komplecie. Komplet mayle.

Pare miesiecy wczesniej byly wymieniane poduszki mocowania amortyzatorow. 

Czym moga byc spowodowane te stuki i to "przeskakiwanie"?

To moze byc od tych drazkow, ktore nie zostaly wymienione, czy moze magiel sie juz sypie? A moze cos zupelnie innego i szukam w zlym miejscu? 

 

Jak ktos ma pomysl co to moze byc to prosilbym o poradę :)

 

Pozdrawiam

Edited by karol3390
Link to post
Share on other sites

Zobacz tuleje sanek, odbój silnika i poduchę skrzyni biegów.

Link to post
Share on other sites

Wszystko wydaje sie ok. Jakieś inne pomysly? 

Link to post
Share on other sites

laczniki stabilizatorow?

Link to post
Share on other sites

Przeguby może?

Link to post
Share on other sites
W dniu 15.06.2021 o 14:48, bialkov napisał:

laczniki stabilizatorow?

byly w zestawie wahaczy wiec calosc wymieniona

 

  

W dniu 15.06.2021 o 15:23, Ivanek napisał:

Przeguby może?

jedyna opcja to zewnetrzny prawego koła bo wewnetrzny byl wymieniany.
Przy wymianie wew. zewn byl sprawdzony i niby ok ale moze dla zasady go wymienic?

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, karol3390 napisał:

byly w zestawie wahaczy wiec calosc wymieniona

 

  

jedyna opcja to zewnetrzny prawego koła bo wewnetrzny byl wymieniany.
Przy wymianie wew. zewn byl sprawdzony i niby ok ale moze dla zasady go wymienic?

Wiesz no, w teorii przegub zewnętrzny lewy + prawy łącznie w zakupie to koszt 500zł ale sądzę, że spokój możesz mieć na jakieś 10 lat, przy założeniu że nie dajesz w palnik na skręconych kołach jak ja gdy ukręciłem na śniegu :D
Wrzuciłem Lobro, ok 260zł za sztukę mnie wyszło.

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Ivanek napisał:

Wiesz no, w teorii przegub zewnętrzny lewy + prawy łącznie w zakupie to koszt 500zł ale sądzę, że spokój możesz mieć na jakieś 10 lat, przy założeniu że nie dajesz w palnik na skręconych kołach jak ja gdy ukręciłem na śniegu :D
Wrzuciłem Lobro, ok 260zł za sztukę mnie wyszło.

czyli to przeskakiwanie koła moze isc z przegubu zewn ? lewa strona jest w dobrym stanie wiec bym chyba nie ruszal :P
nie nie, nie daje w palnik na skreconych :P

Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, karol3390 napisał:

czyli to przeskakiwanie koła moze isc z przegubu zewn ? lewa strona jest w dobrym stanie wiec bym chyba nie ruszal :P
nie nie, nie daje w palnik na skreconych :P

Zobacz ten temat:
 

 

Link to post
Share on other sites

czytalem. nic nie wniosl nowego :p 
bede wymienial teraz przegub zewn prawy. gumy stabilizatora i moze drazki kierownicze jesli beda luzne. magla nie bede ruszal.

Wiesz moze czy sa takie same cyrki z zewn przegubami jak z wew? ze kazdej firmy inny?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...